Позакласне читання. Б.Привалов "Василько-забудько". Л.Чабанівська "У трамваї". О.Кротюк "Негарна звичка".

Тест виконано: 119 разів
12 запитань
Запитання 1

Визнач жанр твору "Василько-забудько".

варіанти відповідей

Казка

Оповідання

Легенда

Запитання 2

Які риси характеру притаманні Васильку?

варіанти відповідей

Ввічливість і упертість

Безвідповідальність і нахабність

Чемність і доброзичливість

Запитання 3

Визнач головну думку твору Бориса Привалова «Василько-забудько»?

варіанти відповідей

Самим важко побачити свої недоліки.

Добрим жити на світі веселіше.

Вихованість – це не тільки ввічливі слова, а й добрі справи.

Запитання 4

Що полюбляв робити Мишко?

варіанти відповідей

Слухати розмову дорослих

Їсти вишні

Сидіти під крислатим горіхом

Запитання 5

Визнач, що означає вислів "безцеремонно встрявати в розмову".

варіанти відповідей

Розмахувати руками 

Голосно розмовляти

Перебивати

Запитання 6

Чому дідусі не чули і не помічали Мишка? 

варіанти відповідей

Були захоплені розмовою

Були мудрими

Були дуже старенькі

Запитання 7

Який народний вислів може стати заголовком для твору "Негарна звичка"?

варіанти відповідей

Знай, коли сказати, а коли мовчати 

Діти мають великі вуха і довгий язик

Говорити правду — втратити дружбу 

Запитання 8

Від чийого імені ведеться розповідь у творі Бориса Привалова «Василько-забудько»?

варіанти відповідей

Від імені Василька

 Від імені автора

Від імені Семена

Запитання 9

Визная жанр твору Л.Чабанівської "У трамваї".

варіанти відповідей

Оповідання

Казка

Легенда

Запитання 10

З ким Яринка їхала у трамваї?

варіанти відповідей

З бабусею

З татом

З мамою

Запитання 11

Як ти вважаєш, хто повинен був відразу поступитися місцем бабусі?

варіанти відповідей

Тато

Яринка

Сергійко

Запитання 12

Що хотіли донести читачеві автори цих творів?

варіанти відповідей

Потрібно бути чесним і розумним.

Потрібно бути сильним і сміливим.

Потрібно бути ввічливим і щирим.

Потрібно бути наполегливим і старанним.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест