ПР 12. "Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин"

Додано: 19 квітня
Предмет: Інформатика, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Який з наведених операторів в програмі для визначення суми двадцяти елементів послідовності чисел 2,5; 3,0; 3,5; 4,5... буде першим

варіанти відповідей

end;

S := S+A; A := A+0.5; i := i+1;

Whіle і < 20 do begin;

S := 0; і := 0; A:=2,5;

Запитання 2

Повторення - це базова алгоритмічна структура, що....

варіанти відповідей

призначена для організації багаторазового виконання набору команд

призначена для організації тільки одного разу виконання набору команд

правильної відповіді немає

призначена для організації нескінченого виконання набору команд

Запитання 3

Вираз "багаторазове виконання" означає, що команди будуть виконуватися

варіанти відповідей

скінченну кількість разів

нескінченну кількість разів

один раз

правильної відповіді немає

Запитання 4

Оберіть команду, якій відповідає дана блок-схема

варіанти відповідей

Цикл з передумовою 

Цикл з лічильником

Цикл з післяумовою

Розгалуження

Запитання 5

Задано фрагмент програми. Скільки разів буде виконуватися команда тіла циклу:

a:=20;

while a<100 do

a:=a*2;

варіанти відповідей

1

2

3

0

Запитання 6

Проаналізуйте фрагмент програми та з'ясуйте, скільки разів повторяться команди тіла циклу у результаті виконання даного фрагменту?

k:=1; a:=100;

while a>10 do

begin

a:=a/2;

k:=k+1;

end;

варіанти відповідей

1

4

3

8

Запитання 7

Виберіть блок-схему циклу з передумовою:

варіанти відповідей
Запитання 8

Виберіть блок-схему циклу з лічильником:

варіанти відповідей
Запитання 9

Яким буде значення змінної k після виконання фрагмента програми?

k:=1; a:=12;

while a<100 do

begin

a:=2*a - 4;

k:=k + 1;

end;

варіанти відповідей

10

5

2

3

Запитання 10

Якого значення набуде змінна х в результаті виконання такої послідовності операторів:

х:=0.5;

for і := 1 to 4 do

х:=х*2;

х:=х+1

варіанти відповідей

5

8

9

20

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест