Методика навчання української мови – це:
Мовленнєва змістова лінія Державного стандарту передбачає :
Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності передбачає:
Навчання грамоти поділяється на:
Вивчення літер у букварний період навчання грамоти здійснюється:
Основним завданням післябукварного періоду навчання грамоти є:
Розвивати мовлення – означає:
Рівні розвитку мовлення такі:
Процес формування орфографічних умінь і навичок проходить такі етапи:
Орфографічний розбір в початковій школі передбачає:
Комунікативний метод розвитку мовлення ґрунтується на:
Який із типів текстів, що вивчається у початковій школі, відповідає на загальне питання «що сталося»?
В якому рядку учнями 1 класу правильно складено звукову модель до слова «буряк»?
Учитель пропонує учням пояснити значення слова іде в таких реченнях: Дощ іде. Літак іде на посадку. Урок іде. Людина іде. Це робота із:
До якого із способів пояснення лексичного значення слів відносять такі прийоми: показ предметів, предметних чи сюжетних малюнків і відповідно пояснення вчителем?
Процес формування граматичного поняття «частини мови» умовно поділяють на:
Яка відповідь учня на запитання вчителя «Як змінюється іменник» є повною і правильною. Іменник змінюється за:
Для формування граматичного поняття «рід іменників» у третьому класі доцільно використати:
Вивчаючи займенник як частину мови, учні повинні володіти такими знаннями і вміннями:
Формування поняття про дієслово проходить :
Навчальною програмою з теми «Числівник» передбачено одержання таких мовних знань:
Тему «Речення за метою висловлювання та інтонацією» доцільно пояснити:
До якого із рівнів розвитку зв’язного мовлення молодших школярів належить розвиток техніки мовлення, розвиток орфоепічних умінь, робота над інтонацією?
Виберіть правильну відповідь: розрізна азбука для учнів першого класу – це:
Укажіть «зайві» вправи на побудову діалогу:
Які із наведених вправ роботи із синонімами мають творчий характер?
Основними принципами букварного періоду навчання грамоти за звуковим аналітико-синтетичним методом навчання із перелічуваних є:
Провідною змістовою лінією Державного стандарту початкової загальної освіти галузі «Мови і літератури», яка є основною для мовної освіти, є:
До прийомів звукового аналізу не належать:
Які із методів навчання є ефективними у процесі вивчення прикметника як частини мови?
Підготовка руки дитини до письма здійснюється у:
Вибірковий диктант – це:
Із наведених вправ виберіть «зайві», що не належить до конструктивних:
Укажіть вправу, що не належить до вправ з розвитку зв’язного мовлення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома