Практична робота 10. «Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів»

Додано: 12 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
8 запитань
Запитання 1

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 2

Розмістити Button у вікні

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 3

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 4

Створити новий об'єкт типу Label, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 5

Розмістити Labelу вікні

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 6

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 7

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

Запитання 8

Що буде виведено в консоль після виконання фрагменту програми, якщо уведено рядок "2.5 3.3 5"? a, b, c = map(float, input('a, b, c? ').split()) S = a+b+c

варіанти відповідей

10,8

-10,8

18

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест