Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.
Завершіть генетичний ряд металу: метал → основний оксид → основа →
Вставити пропущений елемент:
Генетичний ряд неметалу: неметал → ... → кислота → сіль
Установіть генетичний ланцюжок добування калій сульфіту:
а) H2SO3 б)SO2 в)S г) K2SO3
Назвіть класи сполук в генетичному ланцюжку
SO3→ H2SO4→K2SO4
Оберіть рядок у якому перетворення речовин відповідає схемі:
кислотний оксид → кислота → сіль → основа
У вигляді кальцій ортофосфату Кальцій входить до складу кісток, зубної тканини, м'язів нервової тканини, крові. Укажіть пару речовин, що вступають у реакцію нейтралізації, під час якої утворюється кальцій ортофосфат.
Установіть відповідність між реагентами та продуктами хімічної реакції:
Реагенти
1. FeO і H2
2. FeCl2 і Cl2
3. Fe2O3 і HCl
4. Fe(OH)2 і O2, H2O
Продукти хімічних реакцій
А. FeCl3
Б. Fe і H2O
В. FeCl3 і H2О
Г. FeCl2 і H2O
Д. Fe(OH)3
Установіть відповідність між назвами речовин і продуктів їхнього термічного розкладання:
1. метан
2. кальцій карбонат
3. калій перманганат
4. ферум(III) гідроксид
А. кальцій
Б. кисень
В. вуглець
Г. вода
Д. карбон (IV) оксид
Одним з показників якості прального порошку є те, наскільки добре він виполіскується водою. Позначте спосіб перевірки, що пральний порошок добре виполіскувався з білизни, якщо його розчин має лужний характер середовища.
Укажіть правильні твердження.
Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному ряді. У зошиті напишіть рівняння реакцій в молекулярній та йонній формах та надішліть в систему Єдина Школа
Cu → CuO → CuSO4 → Cu(OH)2 → CuO
а)NaOH б)H2SO4 в)O2 г) t д) H2O
При взаємодії яких речовин можна отримати зеленувато-білий осад. У зошиті напишіть рівняння відповідної реакції та надішліть у систему Єдина Школа.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома