Практична робота 2. Створення 3D-моделей у редакторі Blender

Додано: 14 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 38 разів
8 запитань
Запитання 1

Меш -це

варіанти відповідей

загальне значення найпростіших геометричних об'єктів, які можуть бути опрацьовані системою

плоскі та об’ємні геометричні тіла, з комбінації яких утворюється форма поверхні об’єкта моделювання

найдрібніша одиниця цифрового зображення в растровій графіці

об'єкт, окремі елементи якого успадковують якості батьківських структур

Запитання 2

Цифрою 1 на малюнку позначено об'єкт

варіанти відповідей

Джерело світла – лампа (ім’я об’єкта Light)

Тривимірний примітив куб (ім’я об’єкта Cube)

Камера (ім’я об’єкта за замовчуванням Camera)

Запитання 3

Для виконання операції перетворення об’єкта слід: 


варіанти відповідей

1.Виділити об’єкт, з яким потрібно виконати перетворення, вибравши його ім’я в області Структуратор або скориставшись інструментом Вибір коробкою.

2.Вибрати інструмент перетворення.

3.Виконати видозміну об’єкта, використовуючи відповідний елемент керування. 

4.Виділити інший об’єкт для виконання тієї самої операції або вибрати інший інструмент.

1.Виділити об’єкт інструментом Вибір коробкою.

2.Вибрати інструмент перетворення.

3.Виконати видозміну об’єкта, використовуючи відповідний елемент керування. 

4.Виділити інший об’єкт для виконання тієї самої операції або вибрати інший інструмент.

1.Вибрати інструмент перетворення.

2.Виконати видозміну об’єкта, використовуючи відповідний елемент керування. 

3.Вибрати інший інструмент.

1.Виділити об’єкт, з яким потрібно виконати перетворення, вибравши його ім’я в області Структуратор або скориставшись інструментом Вибір коробкою.

2.Вибрати інструмент перетворення.

3.Виділити інший об’єкт для виконання тієї самої операції або вибрати інший інструмент.

Запитання 4

Рендеринг - це

варіанти відповідей

процес створення тривимірного зображення

процес отримання зображення за моделлю з допомогою комп'ютерної програми

процес моделювання графічного зображення

Запитання 5

Доповніть речення. Редактор Blender має вбудований набір графічних текстур, також у ньому можна використати як текстуру будь-яке...

варіанти відповідей

векторне графічне зображення

растрове графічне зображення

будь-яке графічне зображення

Запитання 6

Для додавання текстури до матеріалу слід:

варіанти відповідей

1. Вибрати у  верхній частині редактора відтінювачів кнопку Додати.

2. Перемістити вказівник так, щоб утворений блок текстури розмістився в потрібному місці.

3. Клацнути праву кнопку миші для фіксації положення блока.

4. Навести вказівник на синій вузол  Колір на блоці текстури, якщо цей вузол існує, і, натиснувши ліву кнопку миші, протягнути лінію до жовтого вузла Базовий Колір блока Принципове BSDF.

1. Вибрати у  верхній частині редактора відтінювачів кнопку Додати.

2. Вибрати в меню Текстура один з варіантів текстури.

3. Перемістити вказівник так, щоб утворений блок текстури розмістився поруч з блоком Принципове BSDF.

4. Клацнути праву кнопку миші для фіксації положення блока.

5. Навести вказівник на вузол  Колір на блоці текстури і, натиснувши ліву кнопку миші, протягнути лінію до вузла Базовий Колір блока Принципове BSDF.

1. Вибрати у  верхній частині редактора відтінювачів кнопку Додати.

2. Вибрати в меню Текстура один з варіантів текстури.

3. Перемістити вказівник так, щоб утворений блок текстури розмістився поруч з блоком Принципове BSDF.

4. Клацнути ліву кнопку миші для фіксації положення блока.

5. Навести вказівник на жовтий вузол  Колір на блоці текстури, якщо цей вузол існує, і, натиснувши ліву кнопку миші, протягнути лінію до жовтого вузла Базовий Колір блока Принципове BSDF.

Запитання 7

Для того щоб перемістити об'єкт:

варіанти відповідей

h

g

p

k

Запитання 8

Це вигляд вікна редактора Blender в режимі...

варіанти відповідей

Редагування

Shading

Layout

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест