Практична робота "Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами".

Для виконання практичної роботи передивіться наступні посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=txhYVmap7GU

 https://www.youtube.com/watch?v=3Mbka3LruL8

 https://www.youtube.com/watch?v=ydVZVOvZhI8

Тест виконано: 628 разів
18 запитань
Запитання 1

Визначте назви індикаторів

варіанти відповідей

Цинк гідроксид

Фенолфталеїн

Лакмус

Метилоранж

Універсальний індикатор

Запитання 2

Оберіть значення індикаторів

варіанти відповідей

Можна визначити за зміною кольору середовище

змінюють колір

прискорюють швидкість реакції

уповільнюють швидкість протікання реакції

дозволяють речовині випасти у осад

Запитання 3

Оберіть в який колір буде у індикаторного папіру, якщо його занурити в розчин соди

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 4

У лабораторію доставили реактиви, але етикетки були втрачені, за документами відомо, що це були натрій хлорид, натрій гідроксид, хлоридна кислота. Допоможіть визначити ці речовини за допомогою індикатора. Оберіть цей індикатор.



варіанти відповідей

Фенолфталеїн

Лакмус

Метилоранж

Запитання 5

Здійсніть перетворення СuSO4 → Cu(OH)2. Назвіть, яку речовину додали.

варіанти відповідей

KOH

H2O

Cu(OH)2

H2SO4

Запитання 6

Запишіть повне рівняння реакції із усіма складовими. Визначте кількість коефіціентів у повному рівнянні. СuSO4 → Cu(OH)2

варіанти відповідей

6

7

4

5

Запитання 7

Що можна спостерігати під час проведення цієї реакції СuSO4 → Cu(OH)2

варіанти відповідей

Випав осад

Зміна кольору

Виділився газ

Збільшилась швидкість протікання реакції

Запитання 8

Визначте валентність Сu в реакції перетворення СuSO4 → Cu(OH)2

варіанти відповідей

1

3

2

4

Запитання 9

До якого класу сполук відноситься СuSO4

варіанти відповідей

кислоти

оксиди

солі

основи

Запитання 10

Здійсніть перетворення Cu(OH)2 → Cu(NO3)2 Визначте другий реагент

варіанти відповідей

Cu(NO3)2

HNO3

NO2

H2O

Запитання 11

Назвіть сполуку Cu(OH)2

варіанти відповідей

Купрум (І) гідроксид

Купрум оксид

Купрум (ІІ) гідроксид

Купрум (ІІ) оксид

Запитання 12

Визначте , що спостерігаєте в результаті цього перетворення

Cu(OH)2 → Cu(NO3)2

варіанти відповідей

утворення осаду

розчинення осаду

виділення газу

підвищення швидкості перебігу реакції

Запитання 13

Визначте сполуки, з якими реагують солі

варіанти відповідей

з іншими солями, якщо один із продуктів випадає в осад

з кислотами, якщо утворюється осад або газ

з лугами, якщо один із продуктів випадає в осад

з більш активними металами, ніж ті, що утворюють катіони цих солей

Запитання 14

Визначте нерозчинні солі

варіанти відповідей

Zn(OH)2

NaCl

BaSO4

CuS

Запитання 15

Визначте речовини із якими НЕ будуть вступати в реакцію луги

варіанти відповідей

Na2O

NaOH

H2SO4

SO3

Запитання 16

Укажіть речовину X у схемі перетворень:

Al→X→Al(OH)3→Al2(SO4)3

варіанти відповідей

AlCl3

Al2O3

 Al(OH)2

Al2(СO3)3

Запитання 17

Укажіть речовину Х у схемі перетворень:

Fe→FeCl3→X→Fe2O3

варіанти відповідей


FeO

FeCl2

Fe(OH)3

Fe(OH)2

Запитання 18

З наведеного переліку речовин виберіть формули речовин, які належать до генетичного ряду цинку:

варіанти відповідей

Са, Н2О, Zn(NO3)2,ZnCl2

Zn, H2SO4, Zn(NO3)2,ZnCl2

Zn, ZnCl2, Zn(OH)2, ZnO

Zn, Zn(NO3)2, ZnCl2, Н2О

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест