Для виконання практичної роботи передивіться наступні посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=txhYVmap7GU
https://www.youtube.com/watch?v=3Mbka3LruL8
https://www.youtube.com/watch?v=ydVZVOvZhI8
Визначте назви індикаторів
Оберіть значення індикаторів
Оберіть в який колір буде у індикаторного папіру, якщо його занурити в розчин соди
У лабораторію доставили реактиви, але етикетки були втрачені, за документами відомо, що це були натрій хлорид, натрій гідроксид, хлоридна кислота. Допоможіть визначити ці речовини за допомогою індикатора. Оберіть цей індикатор.
Здійсніть перетворення СuSO4 → Cu(OH)2. Назвіть, яку речовину додали.
Запишіть повне рівняння реакції із усіма складовими. Визначте кількість коефіціентів у повному рівнянні. СuSO4 → Cu(OH)2
Що можна спостерігати під час проведення цієї реакції СuSO4 → Cu(OH)2
Визначте валентність Сu в реакції перетворення СuSO4 → Cu(OH)2
До якого класу сполук відноситься СuSO4
Здійсніть перетворення Cu(OH)2 → Cu(NO3)2 Визначте другий реагент
Назвіть сполуку Cu(OH)2
Визначте , що спостерігаєте в результаті цього перетворення
Cu(OH)2 → Cu(NO3)2
Визначте сполуки, з якими реагують солі
Визначте нерозчинні солі
Визначте речовини із якими НЕ будуть вступати в реакцію луги
Укажіть речовину X у схемі перетворень:
Al→X→Al(OH)3→Al2(SO4)3
Укажіть речовину Х у схемі перетворень:
Fe→FeCl3→X→Fe2O3
З наведеного переліку речовин виберіть формули речовин, які належать до генетичного ряду цинку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома