ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ

Додано: 28 січня
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
14 запитань
Запитання 1

На які групи можна поділити систему основоположних прав людини, які закріплені Конституцією України?

варіанти відповідей

громадянські (особисті), політичні, соціально-економічні та культурні;

політичні, соціально-економічні, культурні та екологічні;

громадянські (особисті), політичні, соціально-економічні, культурні, екологічні та права в галузі правосуддя.

Запитання 2

На що “націлені” політичні права?

варіанти відповідей

політичні права обумовлені статусом громадянина і дають змогу брати участь у житті держави;

це права політиків;

це права політичних партій.

Запитання 3

Що гарантують права у галузі правосуддя?

варіанти відповідей

право на роботу у суді;

правову захищеність особи;

права суддів.

Запитання 4

Право на життя, право на свободу думки і слова, на свободу світогляду й віросповідання та на свободу пересування це:

варіанти відповідей

громадянські (особисті) права;

культурні права;

права в галузі правосуддя.

не має вірної відповіді.

Запитання 5

До якого покоління можна віднести права людини на життя та на свободу й особисту недоторканність?

варіанти відповідей

до першого покоління прав людини;

до другого;

до третього.

не має вірної відповіді.

Запитання 6

До якого покоління можна віднести права людини на працю та на соціальний захист?

варіанти відповідей

до першого покоління прав людини;

до другого;

до третього.

не має вірної відповіді.

Запитання 7

До якого покоління можна віднести право брати участь в управлінні державними справами, зокрема обирати та бути обраним?

варіанти відповідей

до першого покоління прав людини;

до другого;

до третього.

не має вірної відповіді.

Запитання 8

До якого покоління можна віднести право на безпечне для життя і здоров’я довкілля?

варіанти відповідей

до першого покоління прав людини;

до другого;

до третього.

не має вірної відповіді.

Запитання 9

До якого покоління можна віднести право на використання віртуальної реальності, вільного доступу до Інтернету?

варіанти відповідей

до першого покоління прав людини;

до другого;

до третього;

не має вірної відповіді.

Запитання 10

Оберіть варіант опису взаємовідносин держави та суспільства (людини) при ситуації коли слабка держава не здатна виконати своє призначення і не спроможна забезпечити лад

варіанти відповідей

суспільство у своєму розвитку переважує державу;

держава у своєму розвитку переважує суспільство;

рівновага розвитку суспільства і держави

Запитання 11

Оберіть варіант опису взаємовідносин держави та суспільства (людини) при ситуації коли держава нав’язує свою волю всьому суспільству всупереч його справжнім інтересам, пригнічує особистість, підпорядковує її, стирає відмінності між індивідуальним і публічним

варіанти відповідей

суспільство у своєму розвитку переважує державу;

держава у своєму розвитку переважує суспільство;

рівновага розвитку суспільства і держави.

Запитання 12

Оберіть варіант опису взаємовідносин держави та суспільства (людини) при ситуації коли сильна держава і достатньо розвинуте суспільство спроможні віднайти баланс, установити взаємини співпраці, партнерства

варіанти відповідей

суспільство у своєму розвитку переважує державу;

держава у своєму розвитку переважує суспільство;

рівновага розвитку суспільства і держави

Запитання 13

Обов’язки держави застосовувати потрібні засоби для гарантування прав людини це:

варіанти відповідей

позитивні зобов’язання держави;

негативні зобов’язання держави.

Запитання 14

Зобов’язання держави та її представників утримуватися від будь-яких дій, спрямованих на порушення або незаконне обмеження прав людини це:

варіанти відповідей

позитивні зобов’язання держави;

негативні зобов’язання держави.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест