Права та свободи людини і громадянина

Додано: 2 листопада 2020
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
Тест виконано: 821 раз
11 запитань
Запитання 1

1. 10 грудня 1948 року була прийнята....

варіанти відповідей

а) Декларація прав людини;

б) Женевська декларація;

в) Загальна Деклаація правлюдини;

г) Конвенція ООН про права дитини.

Запитання 2

2. Яка група прав людини визначає можливість доступу людини до духовних здобутків своєї спільноти і людства?

варіанти відповідей

а) соціально-економічні;

б) культурні;

в) громадянські;

г) політичні

Запитання 3

3.  Яке із цих прав є невід’ємним?

варіанти відповідей

а) право на громадянство;

б) право на приватну власність;

в) право на життя;

г) право на повернення на батьківщину.

Запитання 4

4.  Головним принципом Декларації прав людини й громадянина ООН є те, що

варіанти відповідей

а)  кожна людина має право на життя й свободу;

б) людська гідність є головною цінністю кожної людини;

в) усі люди народжуються вільними та рівними у своїх правах;

г) усі люди мають бути захищеними від дискримінації.

Запитання 5

5. Як називають посадовця, який здійснює парламентський контроль за дотриманням державою прав людини? 

варіанти відповідей

а) гарант;

б) омбудсмен;

в) депутат;

г) дипломат.

Запитання 6

6. Коли людина може звернутися до Європейського суду з прав людини?  

варіанти відповідей

а) після вичерпання всіх національних засобів захисту своїх прав;

б) у випадку, якщо вона не довіряє національним правовим механізмам;

в) коли в національному законодавстві не передбачені інші можливості для захисту її прав;

г) у випадку порушення її прав державою.

Запитання 7

7. Які права належать до соціально-економічних? (3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

а) право на безпечне довкілля;

б) право на недоторканність особистості та приватної власності;

в) право на житло;

г) право на свободу творчості та наукової діяльності;

д) право на свободу праці;

е) право на охорону здоров′я;

є) право на рівність перед законом.

Запитання 8

8. Оберіть правильний підпис до зображення.

варіанти відповідей

а) логотип ООН;

б) логотип прав людини;

в) логотип миру у світі;

г) логотип ОБСЄ.

Запитання 9

9. Установіть відповідність між борцем за права людини та фактом з його біографії.

1. Мартін Лютер Кінг;

2. Магатма Ганді;

3. Нельсон Мандела;

4. Елеонора Рузвельт.

5. Мері Волстонкафт

А) навчався в Англії на адвоката, боровся за незалежність Індії;

Б) 28 років провів у в′язниці, був обраний президентом ПАР;

В) У 28 років став співзасновником організації "чорних церков", виступав проти війни у В′єтнамі;

Г) брала участь у створенні ООН, премію з її ім′ям щорічно присуджують за видатну діяльність у сфері захисту прав людини.

варіанти відповідей

1 В); 2 А); 3 Б); 4 Г).

1 Б); 2 А); 3 Г); 4 В).

1 В); 2 Г); 3 А); 4 Б).

1 А); 2 Б); 3 В); 4 Г).

Запитання 10

10. Позначте права дитини у правильній послідовності їх виникнення за віком:

А) право отримати паспорт (ΙΔ- картку);

Б) право самостійно укладати дрібні побутові угоди;

В) право вступу на роботу;

Г) право керувати мопедом під час руху на дорогах;

варіанти відповідей

А), Б), В), Г)

Б), А),Г), В).

В),А), Г),Б).

Б), Г), В), А).

Запитання 11

11. Прочитайте витяг з правового документу і виконайте завдання: "Кожна людина для визначення її прав та обов′язків має право на основі повної рівності на те, щоб її справа була розглянута прилюдно і з дотриманням усіх вимог справедливості незалежним і безстороннім судом". З якого документу взято витяг?

варіанти відповідей

А) Конвенція про права дитини;

Б) Загальна деларація прав людини;

В) Конвенція про права осіб з інвалідністю;

Г) Декларація прав дитини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест