Серед наведених формул укажіть формулу довжини кола, якщо радіус кола дорівнює R
Серед наведених формул укажіть формулу площі круга радіуса R
Закінчить речення так, щоб утворилося правильне твердження. Опуклий многокутник називається правильним, якщо в нього:
Закінчить речення так, щоб утворилося правильне твердження. У правильному многокутнику:
Укажіть рисунок, на якому зображений правильний трикутник
Укажіть рисунок, на якому зображений правильний чотирикутник
Знайдіть площу круга з діаметром 6 см
Знайдіть довжину кола з діаметром 6 см
Знайдіть радіус кола, вписаного в квадрат, площа якого дорівнює 100 см2
Знайдіть радіус кола, описаного навколо квадрата з діагоналлю 10 см
Знайдіть величину кута правильного п’ятикутника
Площа кругового сектора становить дві третини площі круга. Знайдіть центральний кут, який відповідає даному сектору
Довжина кола,описаного навколо правильного трикутника, дорівнює 12π см. Знайдіть сторону трикутника
Визначте кількість сторін правильного многокутника, якщо його зовнішній кут дорівнює 600
Площа круга, вписаного в правильний трикутник, дорівнює 9π см2. Знайдіть сторону трикутника
Визначте кількість сторін правильного многокутника, якщо його центральний кут дорівнює 450
Знайдіть відношення площі круга, описаного навколо правильного шестикутника, до площі круга, вписаного в нього
Знайдіть відношення довжини кола, описаного навколо правильного шестикутника, до довжини кола, вписаного в нього
За даними рисунка знайдіть площу заштрихованого кругового сегмента, якщо точка О - центр кола, ∠АОВ = 900
За даними рисунка знайдіть площу заштрихованого кругового сегмента: якщо точка О - центр кола, ∠АОВ = 900, ОА = 4
Знайдіть периметр правильного многокутника зі стороною 2 см, якщо його центральний кут дорівнює внутрішньому
Знайдіть периметр правильного многокутника зі стороною 2 см, якщо його центральний кут удвічі більше за внутрішній
Знайти діаметр кола, описаного навколо правильного дев’ятикутника, сторона якого дорівнює 8 см
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома