Правопис прислівників

Додано: 1 травня
Предмет: Українська мова, 10 клас
Копія з тесту: Правопис прислівників
15 запитань
Запитання 1

Прислівник - це....

варіанти відповідей

незмінна самостійна частина мови, що виражає ознаку дії, стан предмета або ознаку якості і відповідає на питання якдезвідкинаскількиякою мірою?

самостійна частина мови, що має значення предметності, вираженої у формах роду, числа і відмінка, відповідає на питання хто? або що?

самостійна частина мови, що вказує на дію або стан предмета і відповідає на питання «що робити?», «що зробити

самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета, граматично виявлену в категоріях роду, числа і відмінка та відповідає на питання якийякаякеякічийчиячиєчиї?

Запитання 2

Укажіть рядок , у якому всі прислівники пишуться окремо

варіанти відповідей

до/смаку , в/трьох , по/перше , хоч/не/хоч.

будь/коли , на/щастя , з/дня/на/день ,по/третє

по/справжньому , на/радість , де/не/де , в/літку

на/жаль , на/зло , рік/у/рік , кінець/кінцем

Запитання 3

Укажіть рядок , у якому всі прислівники пишуться разом


варіанти відповідей

по/японськи, за/одно, під/боком, від/нині

по/вік, аби/як, на/справді, на/скрізь

що/правда, без/сумніву, ані/трохи

на/скрізь, з/розгону, с/початку, по/іншому

Запитання 4

Виділені сполуки не є прислівниками і їх треба писати окремо в рядку

варіанти відповідей

подарувати на/пам’ять фото; покладатися на/пам’ять

брати на себе за/багато, навчитися за/багато років

повертатися з роботи до/дому; підійти до/дому батька

повторювати вірш в/голос; заслухатися в/голос Олени

Запитання 5

Разом треба писати прислівник у реченні

варіанти відповідей

Що/вечора дівчинонька в садочок виходить.

І блідий місяць на ту пору з хмари де/не/де визирав.

У неділю вранці/рано поле вкрилося туманом.

Без ворогів можна у світі як/небудь прожити.

Запитання 6

Разом треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

мимо/хідь, на/яву, будь/що/будь

по/друге, на/вшпиньки, до/ладу

на/сам/перед,на/чисто, за/видна

до/пізна,куди/небудь, перед/усім

Запитання 7

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/середині, по/київськи, по/третє

час/від/часу, коли/не/коли, як/не/як

кінець/кінцем, уряди/годи, будь/де

по/латині, по/дитячому, по/свійськи

Запитання 8

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс

варіанти відповідей

за/довго, поза/вчора, без/вісти, в/друге

хоч/не/хоч, на/гора, як/от, по/моєму

ні/куди, з/дня/на/день, до/побачення, ось/ось

без/угаву, по/двоє, в/міру, по/братському

Запитання 9

Правильно утворено просту форму ступенів порівняння прислівників

варіанти відповідей

більше, холодніше, швидше, поганіше

нище, краще, вище,

солодкіше, яскравіше, тихіше, частіше

чистіше, тяжіше, блише, довше

тепліше, товще, глибше, зручніше

Запитання 10

Через дефіс потрібно писати всі слова в рядку:

варіанти відповідей

тільки/що, стій/бо, аяк/же

авже/ж, нехай/зайде, говорив/же

сказав/би, хоч/куди, казна/що

хтозна/як, отакий/то, коли/небудь

Запитання 11

Усі слова є прислівниками в рядку

варіанти відповідей

стрімголов, змалечку, вперемішку, босоніж

стромляючи, важко, легко, спересердя

не раз, зроду-віку, до дому, час від часу

щосили, казна-звідки, будь-де, давній

стрімкий, босоногий, малий, перемішаний

Запитання 12

Не можна утворити ступенів порівняння від усіх прислівників у рядку:

варіанти відповідей

мудро, дрібненько

гидотно, занадто

тихесенько, занадто

важкезно, безруко

Запитання 13

Правильно утворено просту форму ступенів порівняння прислівників

варіанти відповідей

більше, холодніше, швидше, поганіше

нище, краще, вище,

солодкіше, яскравіше, тихіше, частіше

чистіше, тяжіше, блише, довше

тепліше, товще, глибше, зручніше

Запитання 14

Прислівники добріше та легше мають ступінь порівняння

варіанти відповідей

найвищий, проста форма

вищий, складена форма

найвищий, складена форма

вищий, проста форма

Запитання 15

За будовою у кінці слова усі прислівники мають

варіанти відповідей

закінчення

основу

суфікс

постфікс

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест