«Правопис відмінкових форм числівників»

Додано: 2 червня 2022
Предмет: Українська мова
Тест виконано: 172 рази
12 запитань
Запитання 1

Помилку допущено у відмінюванні числівника:

варіанти відповідей

чотирьох

чотирьом

чотирьома

(на) чотирьох

Запитання 2

Помилку допущено у відмінюванні числівника:

варіанти відповідей

п`ятидесяти

п`ятдесятьом

п`ятдесятьома

(у) п`ятдесяти

Запитання 3

Правильною є відмінкова форма числівника:

варіанти відповідей

тридцяти восьми

тридцятьом восьмом

тридцятьма восьми

(на) тридцяти восьмох

Запитання 4

Правильною є відмінкова форма числівника:

варіанти відповідей

шестиста дев`яноста

шестистам дев`яноста

шестистами дев`яноста

(на) шістьохстах дев`яноста

Запитання 5

Помилку допущено в рядку:

варіанти відповідей

три сценарія

п'ять сестер

півтора дня

двоє друзів

Запитання 6

Помилку допущено у відмінюванні числівника:

варіанти відповідей

дев`ятиста шістдесяти

дев`ятистам шістдесятьом

дев`ятистами шістдесятьма

(на) дев`ятистах шістдесяти

Запитання 7

Правильною є відмінкова форма числівника:

варіанти відповідей

двохста сорока трьох

двомстам сорокам трьом


двомастами сорока трьома

(на) двомстам сорока трьох

Запитання 8

Правильною є відмінкова форма числівника:

варіанти відповідей

у тисяча шестисот сьомому році

у тисячу шістсот сьомому році

у тисячу шестисот сьомому році

у тисяча шістсот сьомому році

Запитання 9

Помилку допущено в рядку:

варіанти відповідей

троє дівчат

четверо хлопців

п`ятеро каченят

шестеро товаришів

Запитання 10

Помилку допущено у відмінюванні числівника:

варіанти відповідей

шестидесятьом

п`ятистам

сімома

шістьох

Запитання 11

Граматичну норму на позначення часу порушено у варіанті:

варіанти відповідей

за чверть дванадцята

без десяти одинадцята

п`ять хвилин по шостій

двадцять на четверту

Запитання 12

Числівники, що не відміняються, зазначено у варіанті:

варіанти відповідей

половина, третина, чверть

сто, дев`яносто, сорок

півтора, півтори, півтораста

двоє, обоє, троє

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест