Загальна екологія має кілька різних розділів, які вивчають взаємозв'язки організмів між собою та із середовищем на різних рівнях організації живої природи. До цих розділів належить синекологія, аутекологія, демекологія та інші. В якій із груп ці розділи екології вказані в такому порядку, що відбиває вивчення цих взаємозв'язків від найнижчого до найвищого рівня організації живої природи:
Наука, що вивчає закономірності відносин між організмами та довкіллям, а також організацію і діяльність надорганізмових систем
Термін «екологія» вперше ввів німецький зоолог
Завдання екології:
Аутекологія - це
Демекологія - це
Екологічний метод, зображений на малюнку
Екологічний метод, зображений на малюнку
На малюнку зображено (лишайники)
Наукові співробітники заповідника "Горгани" ведуть постійні спостереження за кількісним складом червонокнижних видів рослин на окремих ділянках заповідника, які називають пробними площами. Результати таких досліджень вони заносять у "Літопис природи", який веде кожен заповідник. Як називається такий метод екологічних досліджень:
В екології використовується спостереження та експеримент. Чи відрізняються ці методи між собою:
На малюнку зображено (дафнія)
Оберіть твердження яке характеризує системний підхід до вичення екологічних досліджень
Із всього переліку виберіть екологічні закони
Укажіть, яке із зазначених досліджень є моніторингом.
Укажіть, як називається науковий метод, що передбачає вирощування рослини у спеціально створених умовах.
Загальну екологію умовно можна поділити на такі підрозділи:
Увідповідніть метод екологічних досліджень і його приклад.
1 моніторинг
2 екологічна індикація
3 моделювання
4 спостереження
А використання інфрачервоної камери для визначення видів сов у парку
Б вивчення наявності чутливих до забруднення повітря видів лишайників навколо заводу
В використання акваріума з рибами для дослідження швидкості розмноження ціанобактерій
Г щомісячне визначення співвідношення самок і самців коропа в Канівському водосховищі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома