Наближене значення числа a записане так: a = 2,6 ± 0,1. Виберіть правильне твердження.
У двох ящиках знаходиться всього 40 кг яблук. У другому ящику яблук на 2 кг більше, ніж у першому. Кількість яблук у першому ящику позначили через x. Виберіть правильне твердження
Є 200 г розчину солі, в якому частка солі (за масою) складає 15%. Виберіть правильне твердження.
Наближені значення чисел a і b записані так: a = 5,8 ± 0,2; b = 2,3 ± 0,3. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Турист від пункту А до пункту В їхав із швидкістю 40 км/год, а назад, від пункту В до пункту А, їхав із швидкістю 50 км/год, витративши на весь шлях 9 год. Відстань від пункту А до пункту В позначили через s. Позначте, які з наступних тверджень правильні, а які — неправильні.
В 180 г води розчинили 20 г цукру. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Наближені значення чисел m і n записані так: m = 4,33 ± 0,03; n = 3,29 ± 0,01. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Відомо, що для перевезення 42 т вантажу замість замовленої вантажівки виділили іншу, вантажопідйомність якої на одну тону менша від замовленої. Через це для перевезення вантажу знадобилося на один рейс більше, ніж планувалося (кожного разу вантажівку завантажували повністю).
Вантажопідйомність замовленої вантажівки позначили через x т. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Вкладник поклав до банку 2000 гривень на 3 роки під 8% річних. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Наближені значення чисел x і y записані так: x = 2,8 ± 0,2; y = – 2,3 ± 0,3. Виберіть правильне твердження.
Майстер і учень, працюючи разом, можуть виконати роботу за 4 години. Відомо, що учень працює повільніше за майстра. Якби спочатку половину роботи виконав майстер, а потім другу половину – учень, то робота була б виконана за 9 годин.
Об’єм всієї роботи позначили через 1. Час (в годинах), за який може виконати всю роботу майстер, позначили через x, а учень — через у. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома