прикметник ІІ частина

Додано: 28 лютого 2021
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 115 разів
11 запитань
Запитання 1

З’ясуйте, у яких із поданих слів на місці пропуску треба писати знак м’якшення:

   Гарнен…кий, тонесен…кий, чистісін…кий, малюсін…кий.

  

  

варіанти відповідей

  а) у всіх словах;

б) лише у першому слові;

  в) лише у першому й другому словах;

г) лише у третьому й четвертому словах.

Запитання 2

 Букву о на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:

 

варіанти відповідей

 а) грош…вий, дощ…вий;

  б) малин…вий, овоч…вий;

  в) харч…вий, січн…вий;

  г) степ…вий, плюш…вий.

Запитання 3

 Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

  

 

  

 

варіанти відповідей

а) юрид…чний, катастроф…чний, фонет…чний;

 б) турист…чний, стиліст…чний, гірч…чний;

в) мед…чний, географ…чний, косм…чний;

 г) синонім…чний, фантаст…чний, гуморист…чний.

Запитання 4

. Укажіть ряд прикметників, в яких у закінченнях на місці пропуску пишеться і:

 

  

  

  

варіанти відповідей

 а) тремтяч…ми руками, пекуч…х ран, вужч… смужки;

б) колюч…х троянд, товщ…ми колодами, до гаряч…х страв;

в) у мишач…й нірці, дорожч… парфуми, біляв…х студенток;

г) незабутн…ми роками, літн…х вечорів, у найважч…й валізі.

Запитання 5

Зміни приголосних відбулися при творенні обох прикметників рядка:

 

варіанти відповідей

  а) депутатський, турецький;

  б) пекарський, солдатський;

 в) господарський, львівський;

  г) товариський, козацький.

Запитання 6

 Укажіть ряд прикметників, записаних без помилки:

 

 

  

варіанти відповідей

 а) кременчуцький, пражський, волзький;

 б) волжський, карпатський, паризький;

в)  чеський, латиський, запорізький;

  г) француський, петербурзький, дрогобицький.

Запитання 7

Окремо НЕ з прикметником треба писати в реченні:

 

варіанти відповідей

  а) Таня крадькома змахнула свіжу, не/прохану сльозу.

  б) Після дощу капелюх не/потрібний.

  в) Ти не/легке життя прожила, моя мамо.

 г) Нам був не/нависний злодійський лад.

Запитання 8

нн на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

  

   

варіанти відповідей

  а) височе…ий, безви…ий, пісе…ий;

б) жада…ий, свяще…ий, неоцінне…ий;

  в) тума…ий, журавли…ий, числе…ий;

  г) недоторка…ий, баклажа…ий. греча…ий.

Запитання 9

Через дефіс треба писати всі складні прикметники в рядку:

  

варіанти відповідей

  а) синьо/жовтий, східно/український, старий/престарий;

б) мовно/літературний, історико/культурний, чужо/земний;

  в) північно/західний, темно/зелений, українсько/італійський;

  г) чорно/гривий, осінньо/зимовий, гірко/солоний. 

Запитання 10

Виберіть правильне твердження:


варіанти відповідей

а)складена форма вищого ступеня твориться за допомогою суфіксів –іш-, -ш-;

б)складена форма найвищого ступеня твориться за допомогою слів найбільш, найменш;

в)проста форма вищого ступеня твориться за допомогою префікса най-.

Запитання 11

Неправильну форму ступеня порівняння прикметника вжито в реченні

варіанти відповідей

Б У цьому місці річка вужча.

В Я поборю найважчі перешкоди.

Г Заздрість – якнайогидніша з усіх емоцій

Д Найбільш дотепною була команда з Одеси

А Секвоя – саме найбільше дерево на Землі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест