Прислівник

Додано: 19 лютого 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 304 рази
36 запитань
Запитання 1

Прислівники містяться у всіх словосполученнях рядка

варіанти відповідей

копай глибше, вивчити напам'ять, сказати навмисне

веселіше обличчя, поводитися спокійніше, зробити по-вашому

поглянути вгору, рушити праворуч, скаржиться на пам'ять

зв'язати міцніше, глибоке озеро, пірнати глибоко

Запитання 2

Від яких прислівників можна утворити ступені порівняння

варіанти відповідей

вгорі, весело, щасливо, світло

 яскраво, мудро, міцно, твердо

наскрізь, сьогодні, рано, мовчки

м’яко, погано, каліграфічно, внизу

Запитання 3

Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника

варіанти відповідей

багато — більше — найбагато

тяжко — тяжче — найтяжче

товсто — товше — найтовше

струнко — струнше — найструнше

Запитання 4

Синтаксична роль прислівника додому в реченні

Шлях додому виявився довгим.

варіанти відповідей

підмет

означення

обставина

додаток

Запитання 5

Разом пишуться всі прислівники

варіанти відповідей

ні/коли, на/півдорозі, з/вечора

на/переваги, на/взнак, раз/у/раз

куди/небудь, з/ненацька, за/раз

на/рівні, під/ряд, віч/на/віч

Запитання 6

Усі прислівники пишуться окремо

варіанти відповідей

одним/єдине, без/відома, на/весну, до/сьогодні

час/від/часу, одна/по/одній, без/упину, на/гора

з/ранку/до/вечора, не/сьогодні/завтра, де/небудь, по/закону

сам/на/сам, вряди/годи, на/льоту, до/побачення

Запитання 7

Літеру І треба писати на місці всіх пропусків у варіанті

варіанти відповідей

поноч.., до реч.., утрич..

укуп.., напівдороз.., навік..

заввишк.., заоч.., опівноч..

по-вовч.., навесн.., удвіч..

Запитання 8

Усі прислівники закінчуються на И

варіанти відповідей

заввишк.., по-вороняч.., надвор.., навпак..

мовчк.., пішк.., по-заяч.., двіч..

навколішк.., по-ведмеж.., завдовжк.., безвіст..

навкруг.., по-вінницьк.., восен.., до реч..

Запитання 9

У словосполученнях співати голосно, читати виразно, працювати разом прислівники виражають

варіанти відповідей

ознаку дії

ознаку іншої ознаки

ознаку предмета

вказує на обставини, за який відбувається дія

Запитання 10

У прислівниках високо, по-нашому, зверху виділена частина є

варіанти відповідей

префіксом

суфіксом

закінченням

частиною кореня

Запитання 11

У реченні Іду долиною додому уздовж городів навпростець виділений прислівник виконує синтаксичну роль

варіанти відповідей

присудка

означення

додатка

обставини

Запитання 12

У реченні Надворі тепло та затишно, і Миколка примостився на причілковій призьбі виділені прислівники виконують синтаксичну роль однорідних

варіанти відповідей

присудків

обставин

означень

додатків

Запитання 13

У реченнях М'ясо по-французьки ріжуть кубиками та Та вони обидві помилялися: і сусідка праворуч, і сусідка ліворуч наявні прислівники виконують синтаксичну роль

варіанти відповідей

обставини

присудка

означення

додатка

Запитання 14

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з -НН-.

варіанти відповідей

стара..о, нездола..о, неупи..о, негада..о

погоди..о, со..о, безпереста..о, відда..о

відмі..о, неви..о, карти..о, тума..о

гума..о, самовідда..о, впевне..о, свяще..о

Запитання 15

Усі прислівники пишуться з НЕ окремо     

варіанти відповідей

не/ухильно, не/нароком, не/досить, не/варто

не/давно, не/вигідно, не/щодавно, не/гайно

не/минуче, не/рано, не/покоїтись, не/легко

не/дуже, не/цілком, не/зовсім, не/варто

Запитання 16

Усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати через дефіс у рядку

варіанти відповідей

по/одному, по троє, по/моєму, по/двічі

по/нашому, по/сусідству, по/німецьки, по/два

по/латині, по/перше, по/ведмежи, по/третє

по/англійськи, по/третє, по/їхньому, по/одинці

Запитання 17

Через дефіс усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку

варіанти відповідей

дарма/що, з/радості, на/відмінно, на/швидку

над/силу, не/до/ладно, на/в/тікача, на/вибір

з/гарячу, по/латині, з/під/низу, до/пуття

давним/давно, пліч/о/пліч, всього/на/всього

Запитання 18

Через дефіс усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку

варіанти відповідей

віч/на/віч, по/друге, хоч/не/хоч, сяк/так

з/дня/на/день, з/діда/прадіда, видимо/невидимо, по/за/торік

в/цілому, по/людськи, слово/в/слово, з/рештою

коли/не/коли, по/всяк/час, без/краю, по/сусідству

Запитання 19

Через дефіс усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку

варіанти відповідей

рано/по/раненьку, на/виворіт, без/вісти, на/тще/серце

без/відома, на/зло, на/віки, десь/інде

казна/де ,якось/то ,будь/коли, де/небудь

в/нічию, одним/один, до/пари, в/далечінь

Запитання 20

Через дефіс усі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку

варіанти відповідей

коли/не/коли, на/в/з/догін, по/маленьку, у/наслідок

ледве/ледве, врешті/решт, десь/не/десь, часто/густо

по/своєму, по/одинці, десь/інколи, ні/на/гріш

з/на/двору, на/в/проти, сам/на/сам, спід/споду

Запитання 21

Укажи рядок, у якому всі прислівники пишуться з однією -Н-

варіанти відповідей

невпи..о, обмеже..о, щоде..о

притама..о, несказа..о, виправда..о

сполоха..о, визначе..о, нежда..о

незмі..о, стурбова..о, незбагне..о

Запитання 22

Частка НЕ пишеться окремо в усіх випадках

варіанти відповідей

не/створити, не/один, не/помітно, не/підготувати

не/прикрасила, не/потрібно, не/нас, не/дочуваючи

не/щодавно, не/десять, досі не/зрозумілий, не/люблю

не/зволікаючи, зовсім не/знайомий, не/дуже, не/спокуситися

Запитання 23

У якому варіанті правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника?

варіанти відповідей

багато — більше — найбагато

тяжко — тяжіше — найтяжіше

струнко — стрункіше — найстрункішіше

глибоко — глибше — найглибше

добре - добріше - найдобріше

Запитання 24

 У якому рядку подано лише ті прислівники, від яких неможливо утворити ступенів порівняння?

варіанти відповідей

по-нашому, ударно, ароматно, смачно, вірно.

тихо, буйно, ясно, весело, багато.

рідко, прудко, мало, коротко, солодко

глухо, наголо, зосліпу, ледве-ледве, порожньо.

Запитання 25

Виберіть рядок словосполучень, кожне з яких містить прислівник

варіанти відповідей

вивчити на/пам'ять, приніс до/купи, світилось у/двох вікнах, багато роз­мовляти

бути заслуханою в/голос власної душі, співати в/голос, повернув у/бік. постукати в/останнє вікно

ударив у/бік серця, казати в/останнє, заболіло в/середині, шукати в/се­редині розділу

ходити по/сусідському городі, багато снігу, по/перше, треба виконати вимогу, подарувати в/день народження

кинув на/гору, зв'яже до/купи, цвітуть до/в/кола, працювати в/день

Запитання 26

У якому рядку в усіх прислівниках при творенні ступенів порівняння відбуваються зміни приголосних? 

варіанти відповідей

тепло, глибоко, лагідно, кисло, часто

рідко, швидко, повільно, спокійно, рухливо

важко, дорого, вузько, високо, низько

різко, тихо, голосно, просто, складно

довго, коротко, тривало, цілеспрямовано, солодко

Запитання 27

Усі прийменники написано правильно в рядку

варіанти відповідей

внаслідок, замість, поміж, з-поза

з перед, з по серед, замість

про між, поза, понад, щодо

навколо, з-над, поперед, за ради

Запитання 28

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

зроду-віку, з давніх-давен, спрадавна

видимо-невидимо, анічичирк, аби-де

як-не-як, в основному, по-чиновницьки

більш-менш, хтозна-коли, довкруги

по-четверте, всього-на-всього, щосереди

Запитання 29

Прислівником є виділене слово в реченні

варіанти відповідей

Яке добре гостювання було завжди в бабусі!

З усіх іспитів він отримав «добре».

Мені давно не було так добре й затишно.

У нього було добре, щире серце.

Добре приходить з часом.

Запитання 30

Правильно написано всі прислівники рядка

варіанти відповідей

спідлоба, вдвічі, аніскільки, тет-а-тет, сама собою

поза торік, як-не-як, на жаль, увісні, ні коли

будь ласка, що ночі, по-перше, аби коли, по-трохи

з ліва, раз у раз, ледве-ледве, будь як, восновному

уранці, день у день, в п’яте, почетверо, доречі

Запитання 31

Окремо треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

раз/по/раз, на/самоті, без/угаву, в/унісон, на/віки/вічні

неждано/негадано, десь/інде, на/щастя, на/вприсядки, на/поруки

на/поталу, на/відмінно, чим/раз, по/українськи, на/виріст

на/ура, будь/що/будь, зо/зла, до/тла, за/пані/брата

на/прокат, без/вісти, в/цілому, по/їхньому, по/четверо

Запитання 32

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

день/у/день, час/від/часу, сама/самотою, що/тижня, ні/де

тет/а/тет, по/третє, сила/силенна, зроду/віку, давним/давно

аби/як, поза/торік, казна/де, на/дворі, по/лисячи

в/горі, натще/серце, по/своєму, як/не/як, на/жаль

у/стократ, ні/коли, хоч/не/хоч, хтозна/коли, чим/дуж

Запитання 33

Разом треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/турецьки, по/тиху, колись/то, до/вподоби, тишком/нишком

в/цілому, уві/сні, кінець/кінцем, з/висока, голі/руч

на/вшпиньки, по/іншому, не/сказанно, у/ночі, на/щастя

чим/далі, на/швидку/руч, на/виворіт, /по/трохи, на/четверо

віч/на/віч, будь/ласка, мимо/хідь, у/переміш, в/низу

Запитання 34

Літеру І треба писати на місці всіх пропусків у рядку

варіанти відповідей

поноч.., до реч.., по-ведмеж.., інкол.., утрич..

заоч.., опівноч.., напівдороз.., навесн.., у віч..

заввишк.., по-вовч.., навік.., укуп.., наспод..

удвіч.., безвіст.., навтік.., зовн.., по-китайськ..

сьогодн.., по-латин.., вранц.., анітрох.., трох..

Запитання 35

Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

гучно-гучніше, тихо-найтихіше, радісно-радісніше, високо-найвище

близько-ближче, яскраво-більш яскраво, дорого-дорожче, зручно-найзручніше

погано-поганіше, весняно-весняніше, швидко-швидше, вузько-вужче

глибоко-щонайглибше, низько-нижче, спокійно-найспокійніше, добре-краще

повільно-найбільш повільно, темно-найтемніше, лагідно- лагідніше, весело-більш весело

Запитання 36

Прислівник виконує роль означення в реченні

варіанти відповідей

Часом я заходжу до книгарні, аби уважно розглядати улюблені книги на полицях.

Поблизу кущів Сава помітив переляканого лося.

Назустріч Михайлу бігла стривожена мати.

Щоранку я займаюся спортом у тренажерному залі.

Мамі до вподоби кава по-східному.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест