ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ, ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

Додано: 2 травня 2023
Предмет: Основи здоров’я
Тест виконано: 4 рази
12 запитань
Запитання 1

ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ – це

варіанти відповідей

усвідомлене суб’єктом (учнем)

забруднення, шляхи подолання якого потребують пошуку нових знань і

нових способів дій.

Ситуація з зрозумілою і простою відповіддю

Ситуація, що не потребує розв'язання

Запитання 2

Проблемна ситуація, яка виникає в учбовій діяльності, МОЖЕ

ВИКЛИКАТИ:

варіанти відповідей

Пасивність учнів

Занепад сил

Стан емоційного піднесення

Страх рішень

Запитання 3

ПЕРШОЮ УМОВОЮ для побудови проблемного навчання є

варіанти відповідей

система навчальної інформації, що визначає розвиток навчальної діяльності.

проблемного навчання передбачає можливість вибору

способів її розв’язання.

проблемного навчання - суб'єктивна позиція учня,

усвідомлення та прийняття ним мети пізнання й самооцінка наявних засобів

для розв’язання й одержання результатів.

Запитання 4

Кейс-випадок -

варіанти відповідей

надає учню можливість застосувати на практиці здобуті навички.

Найчастіше використовується там, де необхідно провести кількісний аналіз.

це короткий кейс, який розповідає про окремий випадок.

класичний кейс, що вимагає від учня аналізу ситуації.

Запитання 5

Існують наступні типи кейсів:

варіанти відповідей

Кейс-випадок

Кейс-ситуації

Кейс-технології

Кейс-вправи

Запитання 6

ТВОРЧЕ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯМИ

ПЕРЕДБАЧАЄ:

варіанти відповідей

самостійне перенесення знань і вмінь у нову ситуацію

Групову роботу

бачення структури об’єкта, яке підлягає вивченню

уміння відмовитися від стереотипів діяльності тощо

Дотримання стереотипів

Запитання 7

ЗА ГАЛУЗЗЮ І МІСЦЕМ ВИНИКНЕННЯ РОЗРІЗНЯЮТЬ ТАКІ

НАВЧАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ:

варіанти відповідей

Предметні

Урочні

Основні


Фронтальні

Запитання 8

ЗА ГАЛУЗЗЮ І МІСЦЕМ ВИНИКНЕННЯ РОЗРІЗНЯЮТЬ ТАКІ

НАВЧАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ:

варіанти відповідей

Міжпредметні

Позаурочні

Групові

Допоміжні

Запитання 9

У ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД РОЛІ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРОБЛЕМНІ

СИТАУЦІЇ ПОДІЛЯЮТЬСЯ НА:

варіанти відповідей

Основні

Групові

Індивідуальні

Допоміжні

Запитання 10

ЩОДО СПОСОБІВ РОЗВ'ЯЗАННЯ ВИДІЛЯЮТЬ ТАКІ ПРОБЛЕМИ:

варіанти відповідей

Фронтальні

Групові

Допоміжні

Індивідуальні

Запитання 11

До переваг проблемних ситуацій можна віднести:

варіанти відповідей

учні включаються в активну інтелектуальну та практичну діяльності;

пригнічення, дезорієнтація учнів, які слабко підготовані в

теоретичному плані та у звязку з цим виникнення негативних емоцій.

формування інтелектуальних умінь (спостереження, уява, аналіз, доказ

тощо);

розвиток творчих умінь (шукати вирішення, ставити запитання,

оцінювати, інтерпретувати).

Запитання 12

ДРУГА УМОВА проблемного навчання :

варіанти відповідей

здобуває статус завдання, якеучень

повинен розв'язати під керівництвом вчителя

передбачає можливість вибору

способів її розв’язання.

суб'єктивна позиція учня,

усвідомлення та прийняття ним мети пізнання й самооцінка наявних засобів

для розв’язання й одержання результатів.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест