ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ, ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Додано: 3 червня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
7 запитань
Запитання 1

Певний психічний стан або інтелектуальне утруднення, що виникає при неможливості пояснити зацікавлене явище, факт, процес за допомогою відомих знань або виконати необхідну дію відомими способами.

варіанти відповідей

Проблемна ситуація

Проблемне навчання

Запитання 2

Проблемна ситуація повинна відповідати таким вимогам:

варіанти відповідей

Повинна бути адекватна реальній ситуації спілкування

Виховувати у здобувачів освіти уважне ставлення до співбесідника, ініціативність

Допомагати викликати пізнавальну потребу в учнів, тим самим створити умови для засвоєння нового матеріалу.

Усі варіанти правильні

Запитання 3

Проблемні ситуації можуть бути різного виду:

варіанти відповідей

Проблемно-інформаційні,проблемно-спонукальні,проблемно-оцінюючі.

Колективні, індивідуальні, імітаційні.

Рухливі, творчі, пошукові, групові.

Запитання 4

Для подолання труднощів, під час проблемної ситуації необхідно дотриматися двох умов:

варіанти відповідей

Необхідно усвідомити, побачити утруднення

Необхідне бажання добре його виконати та захистити свою думку.

Важливо, щоб виникла потреба, бажання вирішити це утруднення

Запитання 5

Проблемно-інформаційна ситуація - це вид проблемної ситуації....

варіанти відповідей

коли співбесідника спонукають до висловлення  свого ставлення, своєї позиції.

коли один спонукає до діяльності іншого.

яка заснована на різному ступені інформованості співбесідника, коли один співбесідник щось знає, а інший хоче ще знати.

Запитання 6

Класичний кейс, що вимагає від учня аналізу ситуації. В ньому найчастіше ставиться запитання: “Чому ситуація набула такого розвитку і її можна вирішити?”.

варіанти відповідей

Кейс-випадок

Кейс-ситуація

Кейс-вправа

Запитання 7

Кейс-випадок - це

варіанти відповідей

кейс, що надає учню можливість застосувати на практиці здобуті навички. Найчастіше використовується там, де необхідно провести кількісний аналіз.

короткий кейс, який розповідає про окремий випадок. Його можна використовувати під час заняття для того, щоб проілюструвати певну ідею або підняти питання для обговорення. Даний кейс можна прочитати дуже швидко і тому учням не треба готуватися вдома.

класичний кейс, що вимагає від учня аналізу ситуації. В ньому найчастіше ставиться запитання: “Чому ситуація набула такого розвитку і її можна вирішити?”.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест