Пробне ЗНО

Додано: 22 травня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 829 разів
41 запитання
Запитання 1

"Сміливі завжди мають щастя" - такою є ідея твору

варіанти відповідей

"Я (Романтика)"

"Маруся Чурай"

"Тигролови"

"Три зозулі з поклоном"

Запитання 2

"Ми з нею рідні. Ми з одного кореня.

Мабуть, один лелека нас приніс

Батьки у нас безстрашні й невпокорені

і матері посивілі від сліз", - так про себе й Марусю Чурай говорить

варіанти відповідей

Іван Іскра

Мартин Пушкар

Гриць Бобренко

Семен Горбань

Яким Шибилист

Запитання 3

«Чомусь я часто, коли не щодня згадую про Сосницю і про вас усіх, особливо про батька і про Вас, моя рідна старенька мамо. Очевидно тому, що й сам уже сивий.., почав визирати в холодне чуже вікно — а чи не пливуть до мене в гості молоді літа деснянською водою на дубах», — писав про задум свого твору

варіанти відповідей

Олександр Довженко

Юрій Яновський

Остап Вишня

Іван Багряний

Григір Тютюнник

Запитання 4

"Завоювати і зробити своїм зрусифіковане українське місто, влити в нього свіжу селянську кров, зліквідувати антагонізм між українським містом і селом" прагне

варіанти відповідей

Василь Кравчина

Григорій Многогрішний

Мокій Мазайло

Степан Радченко

Запитання 5

Справжнє прізвище автора твору "Сом" -


варіанти відповідей

Кандиба

Губенко

Фітільов

Лозов'ягін

Тобілевич

Запитання 6

«Це була наша друга Україна, синку... І назви наші люди подавали тут свої, сумуючи за рідним краєм: Київ, Чернігівка, Полтавка, Україна, Катеринославка, Перяславка тощо», — розповідає героїня твору

варіанти відповідей

«Тигролови»

«Місто»

"Мина Мазайло"

"Кайдашева сім'я"

Запитання 7

«Тобі дано і вірити й кохати.

А що мені? Які такі куші?!

Нелегко, кажуть, жити на дві хати.

А ще нелегше — жить на дві душі», — зізнається герой твору

варіанти відповідей

Лесі Українки

Тараса Шевченка

Ліни Костенко

Василя Симоненка

Запитання 8

"Ще як я підходив до загсу - думалось: а що, як там сидить не службовець, а українець? Почує, що міняю, так би мовити, його українське - і заноровиться... І навпаки думалось: а що, як сидить такий, що не тільки прізвище, всю Україну змінив би?" - ділиться враженнями головний герой твору

варіанти відповідей

"Мартин Боруля"

"Мина Мазайло"

"Місто"

"Три зозулі з поклоном"

Запитання 9

«Як можна бути вільним, Евкріте, коли маєш тіло?» - це один з епіграфів

твору, де діють

варіанти відповідей

Степан Радченко й Надійка

Петро Шраменко й Леся

Гриць Бобренко й Маруся

Григорій Многогрішний і Наталка

Запитання 10

«Філологічним водевілем» назвав автор свій твір

варіанти відповідей

«Уривок з поеми»

«Балада про соняшник»

«Зачарована Десна»

«Мина Мазайло»

«Я (Романтика)»

Запитання 11

Прочитайте уривок з кіноповісті Олександра Довженка «Зачарована Десна», визначте, якою є функція цього уривка в тексті.

«Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм. Коли ж обертаюсь я часом до криниці, з якої пив колись воду, і до моєї білої привітної хатини і посилаю їм у далеке минуле своє благословення, я роблю ту лише «помилку», яку роблять і робитимуть, скільки й світ стоятиме, душі народні живі всіх епох і народів, згадуючи про незабутні чари дитинства. Світ одкривається перед ясними очима перших літ пізнання, всі враження буття зливаються в невмирущу гармонію, людяну, дорогоцінну. Сумно і смутно людині, коли висихає і сліпне уява, коли, обертаючись до найдорожчих джерел дитинства та юнацтва, нічого не бачить вона дорогого, небуденного, ніщо не гріє її, не будить радості ані людяного суму. Безбарвна людина ота, яку посаду не посідала б вона, і труд її, не зігрітий теплим промінням часу, безбарвний».

варіанти відповідей

пейзаж

експозиція

розв’язка

епілог

ліричний відступ

Запитання 12

«Неси мене, коню… коли б хоч не пізно…

Шляхи перекриті… і варта не спить…

Якщо я впаду — неврятована пісня,

задушена пісня в петлі захрипить!» –

з такими думками поспішає до гетьмана

варіанти відповідей

Лесько Черкес

Мартин Пушкар

Іван Іскра

Гриць Бобренко

Запитання 13

«Поезія — це завжди неповторність, / якийсь безсмертний дотик до душі», — заявляє автор вірша

варіанти відповідей

«Страшні слова, коли вони мовчать…»

«Лебеді материнства»

«Як добре те, що смерті не боюсь я…»

«Балада про соняшник»

Запитання 14

Письменник Лозов’ягін обрав собі псевдонім

варіанти відповідей

Остап Вишня

Панас Мирний

Іван Багряний

Микола Фітільов

Запитання 15

«А взагалі батьки були нічого собі люди. Підходящі. За двадцять чотири роки спільного їхнього життя… послав їм Господь усього тільки сімнадцятеро дітей, бо вміли вони молитись Милосердному», — писав про своїх батьків

варіанти відповідей

Микола Фітільов

Панас Рудченко

Іван Лозов’ягін

Олександр Кандиба

Павло Губенко

Запитання 16

«На його зшитки із записами лекцій виник такий попит, що їх вирішено розмножити на машинці. Зокрема в галузі теорії ймовірності та вищої математики він зразу піднісся на ступінь загальновизнаного маестро» –

сказано про

варіанти відповідей

Мокія Мазайла

Степана Радченка

Григорія Многогрішного

Мини Мазайла

Запитання 17

«Ніколи не сміявся без любові до вас усіх, до сонця, до вітру, до зеленого листу! У моєму сміхові завжди бачив народ…», - сказав


варіанти відповідей

Іван Нечуй-Левицький


Іван Карпенко-Карий

Іван Котляревський

Остап Вишня

Микола Куліш

Запитання 18

До письменників «Розстріляного відродження» належить

варіанти відповідей

Іван Багряний

Євген Маланюк

Юрій Яновський

Григір Тютюнник

Микола Куліш

Запитання 19

Героїню п’єси М.Куліша «Мина Мазайло» Мотрону Розторгуєву (тьотю Мотю) терміново викликали з Курська, тому що

варіанти відповідей

Мину звільнили з тресту «Донвугілля»

Мина вирішив брати уроки «правильних проізношеній»

Мокій вирішив давати Улі уроки української мови

дядько Тарас підтримав намір Мокія змінити прізвище на «Мазайло-Квач»

Мокій «збожеволів від укрмови»

Запитання 20

«За тобою завше будуть мандрувати / Очі материнські і білява хата», - каже синові героїня твору

варіанти відповідей

Павла Тичини

Володимира Сосюри

Олександра Довженка

Євгена Маланюка

Василя Симоненка

Запитання 21

До письменників-«шістдесятників» належать

варіанти відповідей

Олександр Довженко, Андрій Малишко

Григір Тютюник, Іван Багряний

Дмитро Павличко, Василь Симоненко

Юрій Яновський, Микола Куліш

Максим Рильський, Павло Тичина

Запитання 22

Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»

варіанти відповідей

Ліну Костенко

Василя Стуса

Василя Симоненка

Івана Драча

Дмитра Павличка

Запитання 23

"Йдучи начебто від християнства до поганства, поет утілював у повноцінних художніх образах природність буття людини і її мислення, ту оживленість світу, яку він знаходив у лемківському фольклорі" - сказано про

варіанти відповідей

Богдана-Ігоря Антонича

Дмитра Павличка

Василя Симоненка

Євгена Маланюка

Василя Стуса

Запитання 24

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Маруся Чурай" Ліни Костенко.

варіанти відповідей

Маньчжурія

Словаччина

Полтава

Харків

Запитання 25

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Тигролови" Івана Багряного.

варіанти відповідей

Аляска

Амазонка


Маньчжурія

Бенгалія

Запитання 26

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Мина Мазайло" Миколи Куліша.

варіанти відповідей

Київ

Одеса

Харків

Львів

Запитання 27

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Тіні забутих предків" М.Коцюбинського.

варіанти відповідей

Полісся

Буковина

Слобожанщина

Гуцульщина

Запитання 28

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Лісова пісня" Лесі Українки.

варіанти відповідей

Полісся

Буковина

Гуцульщина

Поділля

Запитання 29

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Модри Камень" Олеся Гончара.

варіанти відповідей

Угорщина

Чехія

Словаччина

Польща

Запитання 30

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Енеїда" І.Котляревського.

варіанти відповідей

Марсель

Карфаген

Неаполь

Манчестер

Запитання 31

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Панаса Мирного.

варіанти відповідей

село Кононівка

село біля Полтави

село Піски

село Семигори

Запитання 32

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Кайдашева сім'я" І.Нечуя-Левицького.

варіанти відповідей

село Кононівка

село Семигори

село Піски

село біля Полтави

Запитання 33

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Місто" В.Підмогильного.

варіанти відповідей

Харків

Одеса

Київ

Полтава

Запитання 34

Установіть відповідність між твором і місцем, де відбуваються події.

"Чорна рада" П.Куліша.

варіанти відповідей

Переяслав

Хортиця

Ніжин

Берестечко

Запитання 35

Розв’язкою комедії «Мина Мазайло» Миколи Куліша є

варіанти відповідей

приїзд до Харкова тьоті Моті

зміна прізвища Миною Мазайлом

звільнення Мини Мазайла з роботи

примирення Мини Мазайла з Мокієм

Запитання 36

У жанрі колискової пісні написано вірш

варіанти відповідей

«Ви знаєте, як липа шелестить» Павла Тичини

«Любіть Україну» Володимира Сосюри

«Лебеді материнства» Василя Симоненка

«Пісня про рушник» Андрія Малишка

Запитання 37

Заклик «Всім серцем любіть Україну свою – і вічні ми будемо з нею!» належить

варіанти відповідей

Павлові Тичині

Дмитрові Павличку

Володимирові Сосюрі

Василеві Симоненку

Запитання 38

Заклик «І жити спішити треба, Кохати спішити треба — Гляди ж не проспи!» належить

варіанти відповідей

Павлові Тичині

Володимирові Сосюрі

Василеві Симоненку

Ліні Костенко

Запитання 39

Звертання «Ні, любий, я тобі не дорікаю, а тільки — смутно, що не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись» адресоване

варіанти відповідей

Грицеві Бобренку («Маруся Чурай»)

Лукашеві («Лісова пісня»)

Енеєві («Енеїда»)

Офіцерові («Катерина»)

Запитання 40

Літературне угруповання ВАПЛІТЕ очолював

варіанти відповідей

Павло Тичина

Іван Багряний

Юрій Яновський

Микола Хвильовий

Запитання 41

Імпресіонізм є основним стильовим струменем у творчості

варіанти відповідей

Ольги Кобилянської

Лесі Українки

Михайла Коцюбинського

Василя Стефаника

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест