Проєкти з кнопками та написами Python

Додано: 12 травня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 96 разів
28 запитань
Запитання 1

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 2

Комп’ютерна програма – це

варіанти відповідей

засоби керування (кнопки, меню та ін.), засоби введення даних (поля, лічильники та ін.), засоби виведення результатів (вікно повідомлень, написи, текстові поля та ін.) тощо

алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером

Використання символів, що не входять до алфавіту мови програмування, неправильне написання словникових слів, порушення синтаксичних правил призводить до неможливості виконання комп’ютером відповідної команди.

Запитання 3

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 4

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root

це обробник події, що відбувається з вікном

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

Запитання 5

Функція, за допомогою якої створюються кнопки

варіанти відповідей

Button()

Destroy

title()

Label()

Запитання 6

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 7

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

color=

Запитання 8

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

plaсe

Запитання 9

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 10

Команда створення напису має вигляд:

варіанти відповідей

<ім’я напису> = Label(text = ‘<текст напису>’)

<ім’я напису> = <ім’я напису>[‘<назва властивості>’] = <значення властивості>

<ім’я напису>[‘<назва властивості>’] = <значення властивості>

label2 = Label(text = ‘Я навчаюсь у 8 класі’)

Запитання 11

Оберіть конструктор кнопок.

варіанти відповідей

Label

Button

Text

Entry

Запитання 12

Вкажіть яким номером позначено конcтруктор Button (), де вказуються параметри кнопки

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 13

Вкажіть яким номером позначено назву кнопки

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 14

Вкажіть яким номером позначено видимість кнопки та команду для створення вікна

варіанти відповідей

4,1

2,4

3,2

1,3

Запитання 15

Вкажіть атрибути кнопки які відповідають за колір кнопки, коли вона знаходиться в натиснутому стані

варіанти відповідей

activebackground

activeforeground

bg /background

fg /foreground

Запитання 16

Вкажіть атрибути кнопки які відповідають за фоновий колір кнопки та колір тексту кнопки

варіанти відповідей

activebackground

activeforeground

bg /background

fg /foreground

Запитання 17

Вкажіть атрибути кнопки які відповідають висоту та ширину кнопки

варіанти відповідей

activebackground, activeforeground

padx,pady

height,width

fg /foreground, bg /background

Запитання 18

В якості обробника натискання кнопки встановлюється функція 

варіанти відповідей

Button

click_button

font

options

Запитання 19

Для чого призначено модуль tkinter?

варіанти відповідей

Для створення кнопки

Для створення напису

Для створення елементів інтерфейсу користувача

 Для обробки події

Запитання 20

Для чого використовують метод geometry?

варіанти відповідей

Для встановлення власних розмірів для кнопки.

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми та його розміщення відносно екрана.

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта.

Запитання 21

Визнач за прикладом значення ширини кнопки.

btn=place(x=180, y=100, width=80, height=50)

варіанти відповідей

180

100

80

50

Запитання 22

Оберіть рядки, які містять помилки.

варіанти відповідей

tk.geometry(x=100, y=50)

tk.geometry("300x500")

tk.geometry(300*500)

btn=Button(click="Привітання")

btn=Button(text="Привітання")

Запитання 23

Який конструктор використовують для додавання поля введення?

варіанти відповідей

Button

Label

Text

Entry

Запитання 24

Визнач за прикладом значення висоти кнопки.

btn=place(x=150, y=130, width=100, height=30)

варіанти відповідей

150

130

100

30

Запитання 25

За допомогою label=Label (root, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні root

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні root

Запитання 26

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 27

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 28

Що означає команда label[‘fg’] = ‘blue’?

варіанти відповідей

Синій колір символів

Синій колір

Синій колів форми

Синій фон

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест