Програмні об'єкти та їх властивості в Скретч

Додано: 2 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 251 раз
8 запитань
Запитання 1

Програмний об'єкт це

варіанти відповідей

поточний спрайт

текст програми

об'єкт, що є складовою первної комп'ютерної програми

Запитання 2

Познач у списку цифру, якою позначено координату Спрайту на сцені по осі Х

варіанти відповідей

2

7

4

Запитання 3

Познач правильне завершення висловлювання

"Кожний скрипт виконавця, що описує дії об’єкта в разі настання певної події , починається з команди   ..."

варіанти відповідей

перемістити на ...

змінити розмір на...

Коли ...

Запитання 4

Познач у списку описи подій, що можуть відбутися під час виконання програмного проекту Scratch зі спрайтами.  

варіанти відповідей

Зміна образу виконавця

Клацання по сцені

Досягнення таймером певного значення

Запитання 5

Познач ті команди, які змінюють значення властивостей об'єктів у середовищі Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 6

Познач ті команди, які призначені для відстеження моменту настання поді в середовищі Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 7

Проаналізуй фрагмент програми. Відбулась подія

варіанти відповідей

натискання клавіші Стрілка вниз

зміна розміру виконавця

Запитання 8

Опиши дії виконавця за даною програмою, якщо відбулася подія:

 

Натиснуто Зелений прапорець.

варіанти відповідей

Виконавець переміщається у вертикальному напрямку вгору—вниз, відбиваючись від меж, поки не натиснуто клавішу «Пропуск».

Виконавець переміщається у горизонтальному напрямку вправо — вліво, відбиваючись від меж, поки не натиснуто клавішу «Пропуск».

Виконавець постійно переміщається у горизонтальному напрямку вправо — вліво, відбиваючись від меж.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест