Програмний об'єкт це
Познач у списку цифру, якою позначено координату Спрайту на сцені по осі Х
Познач правильне завершення висловлювання
"Кожний скрипт виконавця, що описує дії об’єкта в разі настання певної події , починається з команди ..."
Познач у списку описи подій, що можуть відбутися під час виконання програмного проекту Scratch зі спрайтами.
Познач ті команди, які змінюють значення властивостей об'єктів у середовищі Scratch.
Познач ті команди, які призначені для відстеження моменту настання поді в середовищі Scratch.
Проаналізуй фрагмент програми. Відбулась подія
Опиши дії виконавця за даною програмою, якщо відбулася подія:
Натиснуто Зелений прапорець.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома