Програмні об'єкти та програмне опрацювання подій в Scratch 2

Додано: 24 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 41 раз
8 запитань
Запитання 1

Як називають виконавця в середовищі Scratch 2?

варіанти відповідей

Спрайт

Рудий кіт

Образ

Сцена

Запитання 2

Познач програмні об'єкти в середовищі Scratch 2. (виберіть декілька відповідей)

варіанти відповідей

Сцена

Образ 

Скрипт

Спрайт

Запитання 3

Познач властивості спрайта

варіанти відповідей

Ім'я 

Положення на Сцені (координати)

Напрямок руху 

Стиль обертання

Скрипт

Спрайт

Запитання 4

Позначити властивості Сцени

варіанти відповідей

Тло

Розмір

Скрипт

Спрайт

Координати

Запитання 5

Які розміри має сцена?

варіанти відповідей

480 на 360 кроків

360 на 480 кроків

-240 на 240 кроків

-180 на 180 кроків

Запитання 6

Де можна вибрати дії, які можна виконати над Спрайтом?

варіанти відповідей

В контекстному меню об'єкта

В Рядку меню програми 

У вкладці Скриптів

В Панелі скриптів

Запитання 7

Як називається алгоритм створений в Scratch?

варіанти відповідей

Правило

Скрипт 

Інструкція

Файл

Запитання 8

В яких групах Скриптів розташовано команди, якими можна змінити значення властивостей об'єктів?

варіанти відповідей

Подія 

Олівець

Керування 

Звук

Датчики

Величини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест