Вікно, що містить візуальні графічні елементи або об’єкти управління, такі як меню, кнопки – …
На малюнку в середовищі Lazarus Меню позначено цифрою …
На малюнку в середовищі Lazarus Інспектор об’єктів позначено цифрою …
На малюнку в середовищі Lazarus Інструменти роботи з проектом позначено цифрою …
На малюнку в середовищі Lazarus Об’єкти компоненти графічного інтерфейсу позначено цифрою …
На малюнку в середовищі Lazarus Вікно форми проекту позначено цифрою …
Що з переліченого не відноситься до середовищ програмування?
l
Розробка прикладної програми в середовищі Lazarus складається з декількох етапів:
1. Тестування та налагодження програми.
2. Розміщення компонентів інтерфейсу користувача на формі проекту.
3. Аналіз та планування виконання завдання.
4. Підготовка проекту.
5. Написання програми опрацювання подій.
Набір файлів, з якими користувач працює під час створення прикладної програми в об’єктно-орієнтованому середовищі програмування – …
На малюнку в середовищі Lazarus Редактор програмного коду позначено цифрою …
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома