Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Установіть відповідність між реченнями та наявними в них однорідними членами
1 однорідні присудки
2 однорідні додатки
3 однорідні обставини
4 однорідні означення
А Про зорі, про сонце, про місяць згадуватимуть на уроці.
Б Десна тихо і плавно котила хвилі до Дніпра.
В Не страшна біда, коли є хліб і вода.
Г Його хвилі ніжними, лагідними погойдуваннями натякали, що вони радіють нам.
Д Прийди весняною грозою, сипни на серце яблунь цвіт.
Слово здавалося не є вставним у реченні
Неправильно виділено звертання в реченні
Позначте правильну характеристику речення Побувайте, друзі, у нас на луговині у весняний погожий день.
Ніколи НЕ буває вставним слово
Поширене означення не відокремлюється в реченні (розділові знаки пропущено)
Уточнювальну обставину вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
Неправильно розставлено розділові знаки при відокремлених додатках у реченні
Установіть відповідність між відокремленим членом речення та прикладом
1 обставина
2 додаток
3 прикладка
4 означення
А Через якийсь час, пополуднувавши, вся сім’я сиділа під хатою на призьбі.
Б Багато грабіжників зазіхало на твої багатства і могутність, стольне місто Києве.
В Залякані нарами й нагаями, селяни вдавали тихих і покірних людей, які готові робити всяку роботу, усе, чого тільки забажається панам.
Г Досвідчений учитель, він завжди ретельно готувався до проведення уроків.
Д Хлопець досить успішно склав екзамени з усіх предметів, у тому числі з математики.
Потребує редагування речення
Установіть відповідність між відокремленим членом речення та прикладом (розділові знаки пропущено)
1 обставина
2 додаток
3 прикладка
4 означення
А Схилився день на золоті жита упало сонце в Дніпрові пороги.
Б Заслужений митець він з радістю передає багатий досвід молоді.
В Микола замість панського лану вийшов на своє поле.
Г Заглиблена в спогади вона не почула як розчинились двері і мати переступила через хатній поріг.
Д Сонце сходило до спокою червоним світлом обдаючи землю.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома