Перед однорідними членами речення потрібно ставити двокрапку, а після них – тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущено)
Поширене означення НЕ слід відокремлювати комами в реченні (poздiлoві знаки пропущено)
Непоширену обставину НЕ треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущені)
Обставину треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущені)
Cлово здавалося є вставним у реченні (окремі розділові знаки пропущено)
Виділене слово є вставним у реченні (розділові знаки пропущено)
Після виділеного слова слід поставити кому в реченні (окремі розділові знаки пропущено)
Речення з однорідними членами утвориться, якщо до частини «Люблю я теплі весняні вечори…» додати фрагмент рядка
Кому перед як слід поставити в реченні
Установіть відповідність між прикладом речення та назвою компонента, яким це речення ускладнено (розділові знаки пропущено).
Знала я мамо справжню природу його приязні.
Установіть відповідність між прикладом речення та назвою компонента, яким це речення ускладнено (розділові знаки пропущено).
Зовні однак ніщо не віщувало сварки.
Установіть відповідність між прикладом речення та назвою компонента, яким це речення ускладнено (розділові знаки пропущено).
Під вечір годині о восьмій блукав я у парку.
Установіть відповідність між прикладом речення та назвою компонента, яким це речення ускладнено (розділові знаки пропущено)
Де він там забарився вірний мій друг?
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
(1) тире при відокремленій прикладці
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
(1) тире при однорідних членах речення
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
(1) тире між підметом і присудком
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
(1) тире в неповному реченні
Доберіть приклад до кожного виду однорідних підметів.
Доберіть приклад до однорідних присудків.
Доберіть приклад до однорідних означень.
Доберіть приклад до однорідних додатків.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома