Прозове розмаїття літератури 20-30 років

Додано: 12 листопада 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 116 разів
12 запитань
Запитання 1

Микола Хвильовий був засновником організації....

варіанти відповідей

Вільна академія пролетарської літератури

"Київські неокласики"

"Плуг"

"Гарт"

ВУСПП

Запитання 2

Темою новели "Я(Романтика)" є...

варіанти відповідей

розвінчання й засудження революційного фанатизму

протистояння добра і зла в душі героя, його роздвоєність

підкорення селянином міста

море і кіномистецтво

Запитання 3

Роман "Місто" за жанровою специфікою є...

варіанти відповідей

мариністичним романом

урбаністичним романом

першим історичним романом в українській літературі

першим пригодницьким романом в українській літературі

Запитання 4

Чотири епіграфи до свого твору подає письменник, ....

варіанти відповідей

на творчість якого мав великий вплив австрійський психолог Зигмунд Фрейд

у прозовій творчості якого потужно відчувається імпресіоністична манера

якого свого часу офіційна критика звинуватила в "націоналістичній романтиці"

справжнє прізвище якого Губенко

Запитання 5

"У неї була товста, округла спина -роздобріла на довільних харчах! У її вмінні любити не було нічого штучного, хоча слово "любов"було її найулюбленішим жартом..."

варіанти відповідей

Це характеристика однієї з героїнь неоромантичного роману.

Це характеристика Тайах.

Це характеристика "мусіньки".

Це характеристика дівчини, яка разом з героєм твору приїжджає із села в місто.

Запитання 6

"Цвітові яблуні" присвячено твір,...

варіанти відповідей

який починається із своєрідного "прологу"(лірико-романтичного зачину)

який має автобіографічну основу

герой якого пише оповідання про свою бритву, якою як полонений повстанець викупився у черкеса з денікінського полону, а потім повернув її собі, бо того солдата було вбито.

який наповнений екзотикою

Запитання 7

На проблемі творення нової української культури, культури нації акцентує увагу автор твору,

варіанти відповідей

головними героями якого є фанатик з роздвоєною душею, садист, злий геній з каменем замість серця, невеселий комунар, що чинить проти своєї волі, єдиновірний пес, страж революції, що не занє сумнівів.

головними героями якого То-Ма-Кі, Андрюша, Тагабат.

головний герой якого говорить:" Ти...думаєш завше одягати наших людей у драні свитки і вишивані сорочки? Ти думаєш, що ми не можемо підняти якір свого корабля й поставити паруси?"

головний герой якого захоплюється літературним життям міста і сам починає писати.

Запитання 8

До умовності зображення у своєму творі (умовний час, простір, зміщення часових і просторових площин, вільна композиція твору, події відбуваються в реальному часі або ж у спогадах) вдається автор, який...

варіанти відповідей

був ініціатором і активним учасником літературної дискусії 1925-1928 рр., що мала на меті розкритикувати явище графоманства.

працював на Одеській кінофабриці.

майстерно досліджував психологію людської душі у своїх творах, "цікавився не людством , а людиною".

своїм учителем вважав М.Коцюбинського, що як і він у творенні художньої дійсності вдавався до імпресіоністичної манери.

Запитання 9

Події в романі "Місто" відбуваються в ...

варіанти відповідей

Одесі

Києві

Харкові

Чернігові

Запитання 10

Засідання трибуналу в новелі "Я(Романтика)" відбуваються в...


варіанти відповідей

старій школі

селянській хаті

старому клубі

в палаці розстріляного шляхтича

Запитання 11

Степан Радченко вирушив до міста із свого села...

варіанти відповідей

поїздом

пароплавом

кіньми

автомобілем

Запитання 12

Оберіть правильні твердження:

варіанти відповідей

український організатор кіновиробництва Павло Нечеса у романі "Майстер корабля" є прототипом Директора кінофабрики

український маляр, графік, архітектор Василь Кричевський у романі "Майстер корабля" є прототипом Професора

балерина Іта Пензо у романі "Майстер корабля" є прототипом Тайях

український кінорежисер і сценарист Григорій Гричер у романі "Майстер корабля" є прототипом Богдан

То-Ма-Кі - це сам Ю Яновський

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест