В якому рядку допущено пунктуаційні помилки в оформленні прямої мови
2. Визначте, де правильно оформлено діалог
В якому рядку правильно оформлено цитату
Правильно розставлені розділові знаки в реченні
В якому рядку правильно використано лапки
З прямою мовою є речення в рядку
1. Вітряки продрімали переднівок і не помітили, як від них почало відходити літо.
2. Прокинувшись, вони перелякано, мов діти, замахали руками: „Куди ж ви, мамо?! Не покидайте нас. Побули з житечком, побудьте і з соняшниками”.
3. За сумом дальніх стернищ, в іконостасах соняшників, на мить зупинилося літо, поправило злинялу хустку, серп загойдався на його плечі, і посміхнулось чи всьому світу, чи тільки вітрякам.
4. „Працюйте, діти, не лінуйтесь,” – і пішло стежиною в гості до осені.
5. Застогнали вітряки, вхопилися руками за приполи вітру та й почали перемелювати свій смуток людям на борошно.
У якому реченні правильно розставлені розділові знаки?
У якому варіанті правильно замінено пряму мову непрямою? «А як ти розумієш щастя?» — спитала у свою чергу Рая.
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові
У якому з речень є непряма мова?
У якому варіанті НЕПРАВИЛЬНО замінено речення з прямою мовою на непряму?
«Нації вмирають не від інфаркту, спочатку їм відбирає мову», – вважає Ліна Костенко.
При заміні прямої мови непрямою:
У разі заміни прямої мови непрямою речення буде:
У якому варіанті правильно оформлено цитування?
У якому реченні допущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові?
Правильно оформлено цитату в реченні:
У реченні
«Чого зажурився, мій любий козаче?» — питає дівчина вродлива слова автора стоять:
Чи можна речення з прямою мовою
«Це Кармелюк! Де він? Ось він!» — пронеслось у натовпі перебудувати у речення з непрямою мовою?
У якому варіанті неправильно замінено речення з прямою мовою?
«Доброта — це найбільше досягнення людини, прекрасне і святе», — писав Іван Цюпа.
У кому рядку правильно передано прямою мовою непряму?
Матуся спитала сина, чи не погодився б він допомогти Юркові виконати його домашнє завдання.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома