У прямокутному трикутнику АВС гіпотенуза АВ дорівнює 42 см, а кут В=60о. Знайдіть катет ВС.
Знайдіть сторону ромба, діагоналі якого дорівнюють 8 см і 6 см.
У прямокутному трикутнику
Теорема Піфагора застосовується у ...
Сторона АВ називається...
Знайдіть висоту рівнобедреного трикутника, основа якого дорівнює 24 см, а бічна сторона-13 см.
Синусом гострого кута прямокутного трикутника називають відношення
Косинусом гострого кута прямокутного трикутника називають відношення
Тангенсом гострого кута прямокутного трикутника називають відношення
Котангенсом гострого кута прямокутного трикутника називають відношення
На малюнку зображено трикутник ∆КLM . Укажіть правильну рівність
У ∆АВС кут С=90°. Знайдіть АВ, якщо ВС=18 см і sinA=3/5
На малюнку зображено ∆CDF. Укажіть правильну рівність.
Дві більші сторони прямокутного трикутника дорівнюють 26 см і 24 см. Знайдіть найменшу сторону прямокутного трикутника.
Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети 6 см і 3 см
Серед вказаних трикутників знайти єгипетський трикутник.
Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, якщо основа - 7см, а бічна сторона - 8см
Бічна сторона рівнобедреного трикутника - 12см, а периметр - 32см. Знайдіть його основу.
Периметр рівностороннього трикутника - 42 см. Знайдіть його сторону
існує трикутник зі сторонами 5см, 8 см, Х см.
Якого значення може набувати Х, щоб такий трикутник дійсно існував?
З всіх наборів сторін визначіть, який трикутник існує.
Може бути декілька варіантів відповідей.
Перша сторона трикутника 12 см, що на 4 см менше другої та
та в 2 рази менше третьої. Знайдіть периметр трикутника
Знайдіть бічну сторону рівнобедреного трикутника, якщо його периметр 24см, а основа 6см
Площа прямокутного трикутника дорівнює 24 см2.Чому дорівнює висота трикутника, проведена до гіпотенузи , якщо його катети 6см і 8см?
У трикутника АВС, sin A = 0,2, b = 15 см, a = 20 см. Знайдіть sin B.
Знайдіть невідому сторону трикутника, якщо дві його сторони і кут між ними дорівнюють відповідно:5 см, 7 см і 60º
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома