Психічна та духовна складова здоров'я.

Додано: 21 лютого 2021
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 136 разів
24 запитання
Запитання 1

 Що таке духовне здоров'я ?

варіанти відповідей

оцінка людиною власних можливостей, якостей, достоїнств і недоліків

динамічний стан людини, який характеризується жагою до життя і творчості, прагненням до пізнання, самопізнання, самовдосконалення

Фізичний розвиток що спрямований на не конкретну особу

Запитання 2

 Що в перекладі з грецького означає рефрейминг?

варіанти відповідей

Дебіл

Франція

Обрамлення 

Хитрість

Запитання 3

Референтна група — це люди...

варіанти відповідей

наказам яких ми підкоряємося

цінності яких ми не поділяємо 

думка яких не є для нас важливою

чиєї інформації ми довіряємо

люди, думка яких для нас є важливою 

родичі

усі наші однолітки

Запитання 4

Добрий характер має таку складову як...

варіанти відповідей

Боягузтво

Неповага 

Балакучість

Відповідальність

Запитання 5

Здивування є емоцією...

варіанти відповідей

негативною

амбівалентною 

позитивною

нейтральною

Запитання 6

Психічне здоров'я ....

варіанти відповідей

Складова яка є вродженою 

Рівень самооцінки та фізичного розвитку

Рівень психологічного благополуччя, який визначається не тільки відсутністю психічних захворювань, а й рядом соціально-економічних

Запитання 7

Страх - це...

варіанти відповідей

Глибоке емоційне переживання, в якому переплелися повага, ніжність та відданість

Передчуття лиха, коли ми відчуваємо загрозу нашому життю, здоров'ю, добробуту тощо

Очікування реальної (або уявної) загрози.

Запитання 8

Ви пасивно навчаєтесь тоді, коли...

варіанти відповідей

намагаєтесь механічно завчити матеріал

самостійно плануєте час

робите квести

намагаєтесь заповнити прогалини у знаннях

Запитання 9

Стилю навчання "мрійник" притаманні такі особливості:

варіанти відповідей

Довго розмірковує над завданням.

Не стежить за часом.

Не гає часу на тривогу. 

Легко переходить до наступних кроків.

Запитання 10

Асоціація - це....

варіанти відповідей

Заглиблення у переживання, бачення себе в центрі подій.

Вихід із переживання через уявний вихід у стан стороннього спостерігача

Шпаргалка на контрольній

Запитання 11

Яка найбільш руйнівна емоція?

варіанти відповідей

Гнів

Дружба

Радість

Кохання 

Любов

Запитання 12

Які твердження щодо самореалізації є правильними?

варіанти відповідей

Особистість - це сукупність соціальних властивостей людини, що не змінюється впродовж життя.

Для формування особистості надзвичайно важливою є самореалізація.

До складових самореалізації і життєвого самовизначення не можна віднести професійну самореалізацію, соціальну самореалізацію, творчу самореалізацію.

Самореалізація не проявляється в діяльності, оскільки людина не проявляє себе в реальному світі

Саморегуляція неможлива без вольових зусиль.

Життєве самовизначення пов'язане з пошуком сенсу свого життя, вибором вибором стилю й стратегії життя.

Самовизначення передбачає лише вибір професії.

Запитання 13

Набуття власного досвіду, вивчення своїх властивостей, системи цінностей, життєвих намірів, характеру є засобом:

варіанти відповідей

самопізнання

самооцінки

самонавчання 

самоконтролю

Запитання 14

Формування цінностей, пошук відповіді на запитання: "Якими бути?", "Яких норм поведінки дотримуватися?" - є самовизначенням...

варіанти відповідей

суспільним

професійним

особистісним 

стихійним

Запитання 15

Перелік ознак, що описують ту чи іншу професію, норм і вимог цієї професії до працівника називають....

варіанти відповідей

інформограмою

професіограмою

рентгенограмою 

нормограмою

Запитання 16

Симпатія є емоцією:

варіанти відповідей

позитивною

нейтральною

негативною 

амбівалентною

Запитання 17

Якщо людина має мету й визначає, що потрібно зробити для її досягнення, то вона демонструє рівень самоконтролю:...

варіанти відповідей

низький 

середній

високий

сучасний

Запитання 18

 Які твердження щодо вміння вчитися є правильними?

варіанти відповідей

Процес навчання та відповідальність за нього - це суто особиста справа людини.

Піраміда ефективності навчання свідчить про те, що середній відсоток засвоєння навчального матеріалу на лекції становить 50%, а під час дискусії в групі 10%.

Кінестетики сприймають дійсність насамперед за допомогою відчуттів, дотику, смаку й нюху.

Нові знання не пов'язують із загальною системою засвоєних знань.

Запитання 19

 Люди схильні до професій типу "Людина - Техніка" :

варіанти відповідей

Легко ( без внутрішньої скутості) спілкуються з новими людьми

Намагаються надати навколишньому середовищу краси ( кажуть, що це мені вдається)

 Охоче й довго можуть майструвати ( або лагодити, шити, в'язати) 

 Охоче й постійно доглядають за рослинами (тваринами)

Запитання 20

Які твердження щодо життєвих цінностей, морального розвитку особистості й самовиховання характеру є правильними?

варіанти відповідей

Характер людини формується під безпосереднім впливом життєвих цінностей.

Життєві цінності безпосередньо не впливають на суб'єктивну оцінку якості власного життя.

Самовиховання характеру відбувається протягом усього життя й здійснюється поетапно.

Життєві цінності не мають нічого спільного з характером людини.

Запитання 21

Стійке ототожнення себе з будь-якою соціальною групою, прийняття її цілей, інтересів, цінностей і норм спілкування - це...

варіанти відповідей

Самореалізація

Самоідентифікація

Самопізнання 

Самооцінка

Запитання 22

Процес виявлення у людини схильностей до певного виду діяльності - це...

варіанти відповідей

Професіограма

Профорієнтація

Інформограма 

Рентгенограма

Запитання 23

Люди схильні до професій типу "Людина-Людина" :


варіанти відповідей

Легко ( без внутрішньої скутості) спілкуються з новими людьми

Охоче й довго можуть майструвати ( або лагодити, шити, в'язати)

Намагаються надати навколишньому середовищу краси ( кажуть, що це мені вдається)

Охоче й постійно доглядають за рослинами (тваринами)

Запитання 24

Які прийоми ефективного навчання необхідно використовувати у підготовці до ДПА?

варіанти відповідей

Зводити великий обсяг інформації в зручну й зрозумілу форму - таблиці, схеми тощо.

Послідовно переходити від теоретичних знань до їх використання для розв'язування завдань

Не дотримуватися критеріїв зв'язаності й практичності застосування.

Не зациклюватися на словах, що визначають поняття, не вживати слів, значення яких ви не розумієте

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест