Оцінку людиною власних можливостей, якостей, переваг і недоліків називають:
Самореалізація — це:
Самопізнання та формування особистості здійснюється:
Які твердження щодо самореалізації в підлітковому віці є правильними? I. Для формування особистості надзвичайно важливою є самоорганізація.II. Самореалізуватися — означає відобразити свій внутрішній світ у діяльності, показати його іншим людям.III. Формування особистості здійснюється виключно в підлітковому віці.
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали чинники, що впливають на самооцінку людини. Перший учень сказав, що на самооцінку людини впливає рівень її очікувань від себе, бо співставлення рівня своїх очікувань з реальними результатами своєї діяльності впливає на самооцінку. Інший учень вважав, що на самооцінку особистості впливають насамперед думки інших людей, бо людина орієнтується в своїй поведінці на оцінку групи. Хто з них правий?
Вкажіть всі питання, які включає життєве самовизначення:
Що таке емоційна компетентність?
Виберіть всі чинники, що впливають на вибір професії
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали методи самоконтролю. Перший учень сказав, що самоконтроль поведінки — це контроль лише власних дій, а ось контролювати свої думки при цьому зовсім не обов’язково. Інший заперечив, що, навпаки, самоконтроль поведінки неодмінно передбачає вміння контролювати свої думки. Хто з них правий?
Який вид самореалізації здійснюють люди, які займаються благодійністю?
Яка емоція зображена на фото?
Дві учениці сперечалися про те, як стати блогером. Одна вважає, що ведення власного каналу не потребує особливих навиків, цим може займатися будь-хто, не здобуваючи освіти. Інша заперечила, що для того, щоб бути успішним блогером зі стабільним заробітком, потрібно мати і особисті якості-комунікабельність, харизму, вміння тримати увагу, ораторські здібності- , і певні професійні- вміння редагувати відео та фото, навики психолога, вміння правильно та грамотно будувати свою розповідь тощо. Хто з дівчат правий?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома