Психічні процеси.

Додано: 26 березня
Предмет: Я досліджую світ
18 запитань
Запитання 1

До яких явищ належать відчуття, сприймання, запам'ятовування, забування, мислення, пам'ять ?

варіанти відповідей

Психічні властивості;

Психічні стани;

Психічні процеси.

Запитання 2

Пропріоцептивна група відчуттів це:

варіанти відповідей

Відчуття, які з’єднують сигнали, які доходять до нас з внутрішньої середи організму.


Відчуття, які забезпечують отримання сигналів з зовнішнього миру та створюють основу для нашої свідомої поведінки.


 Відчуття, які передають інформацію о положенні тіла в просторі і положенні опорно-рухового апарату, забезпечують регуляцію наших рухів.


Запитання 3

За формою відображення дійсності виділяють наступні види мислення:


варіанти відповідей

Творче і репродуктивне;


Практичне і теоретичне;


Наочне-дійове, наочно-образне, абстрактне (понятійне).


Запитання 4

Що з наведених психічних явищ не є психічним процесом?

варіанти відповідей

Темперамент;

Уява;

Мислення.

Запитання 5

В якому з наведених нижче речень ідеться про уяву?

варіанти відповідей

Припам'ятовуючи кінофільм «Педагогічна поема», я ніби бачу перед собою живий образ О.М.Макаренка.


Він згадав про своє бажання піти до бібліотеки.


Читаючи вірш Л.Українки, я ніби присутній на поляні з квітами.

Запитання 6

Створення образу шляхом поєднання якостей, властивостей або частин, узятих з різних об'єктів, називається?

варіанти відповідей

Доповлення;

Аглютинація.

Типізація.

Запитання 7

Ви намагаєтеся відшукати потрібний термін під час перекладу статті у:

варіанти відповідей

Сенсорній пам’яті;

Семантичній пам’яті;

Довготривалій пам’яті.

Запитання 8

Як пов’язані між собою здібності та знання, уміння, навички?

варіанти відповідей

від здібностей залежить легкість і швидкість набуття знань, умінь, навичок; 

 набуття знань, умінь сприяє подальшому розвитку здібностей; 

від здібностей залежить легкість і швидкість оволодіння знаннями, вміннями та навичками, але самі по собі до знань, умінь і навичок вони не зводяться. 

Запитання 9

Що є важливими умовами адекватного сприймання?

варіанти відповідей

спостереження і спостережливість; 

відображення предметів; 

осмисленість.

Запитання 10

Які основні властивості сприймання:

варіанти відповідей

конвергенція, предметність, послідовність, інтенсивність, спостережливість;

тривалість, мимовільність, структурність, цілісність, об'єктивність;

 предметність, цілісність, структурність, константність, осмисленість.

Запитання 11

Що відображають інтроцептивні відчуття?

варіанти відповідей

 властивості предметів та явищ зовнішнього світу;

стан внутрішніх органів людини;

рухи органів тіла і його стан.

Запитання 12

У чому виявляється розуміння того чи іншого об’єкту?

варіанти відповідей

у відображенні об’єкта окрема від усіх інших;

у переліченні його властивостей;

у розкритті зв’язків і відношень цього об’єкта з іншим об’єктом.

Запитання 13

Основними процесами пам’яті є:

варіанти відповідей

наголошування, перебільшення, применшення;

забування, відтворення, збереження, образність, емоційність;

запам'ятовування, збереження, відтворення, упізнавання, згадування, забування.

Запитання 14

Що розуміють під константністю сприймань?

варіанти відповідей

 індивідуальну відмінність;

відносну постійність; 

відносна відмінність. 

Запитання 15

Як називається психічний процес опосередкованого й узагальненого відображення людиною предметів і явищ об’єктивної дійсності в їх істотних зв’язках і відношеннях?

варіанти відповідей

мислення; 

сприймання; 

відчуття.

Запитання 16

Як розрізняють сприймання за провідним типом аналізатора?

варіанти відповідей

інтелектуальне, художнє, емоційне;

сприймання часу, руху; 

зорове, слухове, нюхове, смакове, дотикове.

Запитання 17

Яка індивідуальна особливість мислення виявляється у здатності суб’єкта пізнавальної діяльності не потрапляти під вплив чужих думок, об’єктивно оцінювати факти? 

варіанти відповідей

індивідуальність;

самостійність;

критичність.

Запитання 18

Що таке відчуття?

варіанти відповідей

один із пізнавальних психічних процесів;

психологічний стан людини;

один із емоційно-вольових процесів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест