Психологія особистості (структура особистості)

Додано: 18 лютого
Предмет: , 10 клас
42 запитання
Запитання 1

Коли починається розвиток особистості

варіанти відповідей

від народження

в дошкільному віці

в підлітковому віці

в зрілому віці

Запитання 2

Перехідний період від дитинства до юності називається 

варіанти відповідей

вік дорослості

підлітковий вік

вік становлення

Запитання 3

Біосоціальний характер особистості визначається:

варіанти відповідей

психологічними і духовними чинниками

зростом і умінням керувати емоціями

біологічними і соціальними чинниками

гарною пам'яттю та освітою

Запитання 4

У дитинстві хлопці і дівчата набувають:

варіанти відповідей

соціальної зрілості  

оволодівають професією

економічної незалежності

навичок поведінки

Запитання 5

У підлітковому віці хлопці та дівчата:

варіанти відповідей

формують власну систему цінностей

самостверджуються у професії

прагнуть залежності від батьків

навчаються ходити

Запитання 6

Самосвідомість людини найактивніше формується:

варіанти відповідей

у підлітковому віці  

до 3-річного віку

до 2-річного віку

 у віці 30 - 35 років

Запитання 7

Доросла людина - це період, коли людина

варіанти відповідей

людина досягає найвищого рівня розвитку духовних якостей

прагне самостійності

здатна критично оцінювати життя

вибирає майбутню професію

Запитання 8

Які потреби є основними у піраміді потреб

варіанти відповідей

соціальні

духовні

фізіологічні

Запитання 9

Потреба у харчуванні, одязі, житлі, захищеності та безпеці належить до потреб

варіанти відповідей

розвитку

самореалізації

існування

Запитання 10

чинники, що впливають на духовне здоров'я

варіанти відповідей

фізичні (біологічні)

соціальні

психологічні

моральні

Запитання 11

Яку людину вважають моральною?

варіанти відповідей

яка додержується моральних принципів

яка відповідальна і чесна

яка планує своє життя

яка додержується законів

Запитання 12

Серед переліку потреб людини (за пірамідою Маслоу) визначте потреби існування

варіанти відповідей

харчування

спілкування

успіх в житті

самореалізація

безпека

одяг

інтелектуальний розвиток

житло

Запитання 13

Серед переліку потреб людини (за пірамідою Маслоу) визначте потреби розвитку

варіанти відповідей

спілкування

успіх в житті

харчування

дружба

повага

самореалізація

житло

інтелектуальний розвиток

Запитання 14

Що сприяє розвитку уваги?

варіанти відповідей

мотивація на успіх

правильно організоване робоче місце

одночасний перегляд телепередачі та виконання домашнього завдання

чергування навчання та відпочинку

ефективне читання та активне слухання

Запитання 15

Що сприяє ефективному навчанню?

варіанти відповідей

вміння користуватися прийомами ефективного запам*ятовування, слухання й читання

сформовані вольові якості, навички самоконтролю, стресостійкість

здоровий сон, раціональне харчування, відсутність шкідливих звичок

всі варіанти відповідей

Запитання 16

Що впливає на формування свідомості підлітка?

варіанти відповідей

раціональне харчування

спілкування з оточуючими

здоровий спосіб життя

Запитання 17

Що впливає на процес становлення особистості?

варіанти відповідей

раціональне харчування

спілкування з оточуючими

умови життя

спадковість

рівень освіти та культури

Запитання 18

Здатність нервової системи сприймати інформацію, зберігати її й використовувати для розв’язування різних задач називається:

варіанти відповідей

Увагою

Рефлексією

Пам’яттю

Інтелектом

Запитання 19

Оберіть одну правильну відповідь.

Мотив - це те...

варіанти відповідей

а) Мотив - це те.що впливає на нашу самооцінку

б) Мотив - це те що змінюється протягом життя

в) Мотив - це те що змушує вас діяти

Запитання 20

Оберіть декілька правильних відповідей.

Для вибору професії важливу роль відіграє?

варіанти відповідей

а)Для вибору професії важливу роль відіграє - престиж професії. 

б)Для вибору професії важливу роль відіграє- високий заробіток.

в) Для вибору професії важливу роль відіграє - щоб був інтерес до самої професії.

г) Для вибору професії важливу роль відіграє- не обов'язкове виконання трудового договору

д) Для вибору професії важливу роль відіграють -умови праці

є)Для вибору професії важливу роль відіграють- бажання бути матеріально-залежним від батьків.

Запитання 21

Що впливає на формування особистості?

варіанти відповідей

Тільки генетичні фактори

Тільки оточення та виховання

Генетичні фактори та оточення

Нічого не впливає

Запитання 22

Які чинники можуть впливати на самооцінку?

варіанти відповідей

Самооцінка є сталим показником

Спілкування з позитивно налаштованими людьми

Зовнішній вигляд

Запитання 23

Питання 1: Що вивчає психологія?

варіанти відповідей

Спорт

Поведінку людини

Астрономію

Геологію

Запитання 24

Питання 2: Як називається стан перепаду настрою, втоми та безпорадності, який може виникнути у людини?

варіанти відповідей

Страх

Страшний сон

Депресія

Гнів

Запитання 25

Питання 3: Як називається процес опанування знань і навичок через спостереження та наслідування?

варіанти відповідей

Експеримент

Асоціація

Відновлення

Навчання

Запитання 26

Дайте визначення поняттю «Психічне відображення» - це:

варіанти відповідей

це об’єктивне уявлення про світ;

це суб’єктивне уявлення про світ;

обидва варіанти вірні.

Запитання 27

Дайте визначення поняттю «Психіка»- це:

варіанти відповідей

функція головного мозку, його здатність відображати об'єктивну дійсність та реагувати на зовнішні подразники з метою адаптації, регуляції поведінки, втілення біологічної мети існування живого;

складні утворення, в яких беруть участь різні психофізіологічні функції та різні сторони свідомості;

більш-менш стійкі індивідуальні психологічні особливості, що проявляються у поведінці та визначають людину як особистість, відмінну від інших людей.

Запитання 28

Як на Вашу думку, хто з вчених розробляв «Культурно-історичну теорію розвитку психіки і розвитку особистості»:

варіанти відповідей

С.Л.Рубніштейн;

З.Фрейд;

Л.С. Виготський.

Запитання 29

Дайте точне визначення поняттю «свідомість»:

варіанти відповідей

означає найвищий рівень відображення об’єктивної дійсності, що притаманне лише людині як соціальній істоті;

означає середній рівень відображення об’єктивної дійсності, що притаманне всім живим істотам;

функція мозку.

Запитання 30

Як на Вашу думку, які функції свідомості є:

варіанти відповідей

пізнавальна, комунікативна, творча, рефлексивна, емоційна;

пізнавальна, регулятивна, комунікативна, творча, рефлексивна, емоційна;

пізнавальна, регулятивна, комунікативна, творча, рефлексивна, прогностична.

Запитання 31

Розкрийте поняття «мотив» - це:

варіанти відповідей

свідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети;

людська діяльність, яка породжуються суспільним життям, умовами, у яких вона живе, і залежать від ролей, які виконує людина, суспільних доручень, від її розвитку та індивідуальних особливостей.

внутрішня рушійна сила, яка спонукає людину до діяльності;

Запитання 32

Розкрийте поняття «потреба» - це:

варіанти відповідей

основна рушійна сила розвитку людини, яка збуджує потяг;

одна з основних характеристик особистості, яка полягає в здатності виступати збудником змін у взаєминах з навколишнім світом;

це свідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети.

Запитання 33

Розкрийте поняття «діяльність людини» - це:

варіанти відповідей

це свідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети;

це несвідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети;

одна з основних характеристик особистості, яка полягає в здатності виступати збудником змін у взаєминах з навколишнім світом (на відміну від реактивності, коли джерелом виступає зовнішній стимул).

Запитання 34

Як на Вашу думку, в чому полягає головна функція самосвідомості?

варіанти відповідей

зробити доступними для людини мотиви і результати його вчинків і дати можливість зрозуміти, який він є насправді, оцінити себе; 

якщо оцінка виявиться незадовільною, то людина може або зайнятися самовдосконаленням, або, включивши захисні механізми, витіснити ці неприємні відомості, уникаючи травмуючого впливу внутрішнього конфлікту;

всі відповіді вірні.

Запитання 35

В чому виражається поняття «ставлення» в структурі свідомості:

варіанти відповідей

в образі індивідуального “Я”, самооцінці та рівні домагань;

виражається в емоціях та почуттях – так званій афективній сфері психіки;

спроможність людини до постановки та досягнення мети, навіть при подоланні перешкод.

Запитання 36

В чому виражається поняття «самосвідомість» в структурі свідомості:

варіанти відповідей

в образі індивідуального “Я”, самооцінці та рівні домагань;

виражається в емоціях та почуттях – так званій афективній сфері психіки;

спроможність людини до постановки та досягнення мети, навіть при подоланні перешкод.

Запитання 37

Розкрийте значення рефлексивної функції свідомості:

варіанти відповідей

полягає в побудові образів майбутнього, плануванні подальшого життя;

полягає в пізнанні людиною самої себе як суб'єкта психічної діяльності;

полягає в контролі поведінкових та емоційних проявів.

Запитання 38

Як на Вашу думку, які компоненти входять до структури свідомості:

варіанти відповідей

рефлексія, знання, емоції, ставлення;

знання, ставлення, самосвідомість, цілеспрямованість діяльності

знання, рефлексія, самосвідомість, емоції.

Запитання 39

В чому виражається поняття «ставлення» в структурі свідомості:

варіанти відповідей

в образі індивідуального “Я”, самооцінці та рівні домагань;

виражається в емоціях та почуттях – так званій афективній сфері психіки;

спроможність людини до постановки та досягнення мети, навіть при подоланні перешкод.

Запитання 40

Скільки «щаблів» потреб на Вашу думку, відображено в піраміді потреб Абрахама Маслоу?

варіанти відповідей

5;

4;

3.

Запитання 41

Як називається найнижчий рівеньпотреб в піраміді Абрахама Маслоу?


варіанти відповідей

потреба в безпеці;

фізіологічні потреби;

повага.

Запитання 42

Як називається найвищий рівень потреб в піраміді Абрахама Маслоу?

варіанти відповідей

потреба в безпеці;

самоактуалізація;

повага.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест