Python. Графічний інтерфейс

Додано: 25 січня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 78 разів
12 запитань
Запитання 1

Який модуль графічного інтерфейсу потрібно підключити, щоб створити вікно на мові Python?

варіанти відповідей

turtle

tkinter

print

Запитання 2

Для підключення модуля tkinter необхідно написати в середовищі програмування такий код:

варіанти відповідей

from tkinter import*

tkinter import

from tkinter import

tkinter import*

Запитання 3

Який конструктор використовують для створення вікна?

варіанти відповідей

Entry()

mainloop()

Тk()

pack()

Запитання 4

Яка властивість задає розміри вікна?

варіанти відповідей

geometry

maxsize

title

Запитання 5

Для створення заголовка вікна використовують властивість...

варіанти відповідей

geometry

title

bg

resizable

Запитання 6

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код:

btn.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

btn– це назва конструктора

width=80 – це ширина кнопки

place – це метод, що розміщує кнопку по заданих координатах

height=40 – це ширина кнопки

Запитання 7

Оберіть конструктор для створення кнопки

варіанти відповідей

Button()

Label()

Entry()

Canvas()

Запитання 8

Оберіть конструктор для створення напису

варіанти відповідей

Entry()

Canvas()

Button()

Label()

Запитання 9

Для вставки об'єкту "Текстове поле" використовується конструктор...

варіанти відповідей

Entry

Label

Tk

Button

Запитання 10

Які властивості можна задати під час створення об’єкта Entry?

варіанти відповідей

text

font

pack

mainloop

Запитання 11

Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?

варіанти відповідей

geometry()

place()

pack()

button()

Запитання 12

Який із операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.title ('Графічна програма')

root.mainloop()

root.geometry('250x150')

root = Tk()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест