Python (кнопки і написи, події)

Додано: 29 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
17 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

За допомогою nap=Label (text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні 

Запитання 3

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 4

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 5

Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 6

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 7

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 8

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 9

До основних властивостей вікна належать:

варіанти відповідей

title()

minsize(x,y)

color

geometry()

Запитання 10

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 11

Конструктор для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 12

Виберіть усі арифметичні операції, які можна виконувати над змінними

варіанти відповідей

*

+

-

%

/

//

**

÷

Запитання 13

Щоб розмістити у вікні довільний елемент(поле, напис чи кнопку) можна використати дві команди:

варіанти відповідей

ok.plice()

ok.place(x=10, y= 100, width=100, height=20)

ok.pack()

ok.plese(x=10, y= 100, width=100, height=30)

ok.print()

Запитання 14

Конструктор для розташування полотна для зображення

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Entry()

Canvas()

Запитання 15

Якого значення набуде змінна a в результаті виконання фрагменту програми:

x=14

y=4

a=x//y

варіанти відповідей

3

2

10

0

Запитання 16

Якого значення набуде змінна a в результаті виконання фрагменту програми:

x=2

y=3

a=x**y

варіанти відповідей

6

8

5

10

Запитання 17

Який з фрагментів програм при натисненні на кнопку "Привітати " у вікні програми з'явиться напис "Зі святом Весни" та ім'я, введене користувачем?

варіанти відповідей

def btn_click():

____np=Label(text="Зі святом Весни " + ent.get())

____np.pack()

btn=Button(text="Привітати", command=btn_click)

btn.pack()

def click():

____np=Label(text="Зі святом Весни" + ent.get())

____np.pack()

btn=Button(text="Привітати", command=btn_click)

btn.pack()

def btn_click():

____np=Label(text="Зі святом Весни" + ent.get())

____np.pack()

btn=Button(text="Привітати")

btn.pack()

def btn_click():

____np=Label(text="Зі святом Весни" + ent.get())

btn=Button(text="Привітати", command=btn_click)


def btn_click():

____np=Label(text="Привітати" + ent.get())

____np.pack()

btn=Button(text="Зі святом Весни! ", command=btn_ckick)

btn.pack()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест