Python (вікна, кнопки і написи)

Додано: 11 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
14 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

За допомогою nap=Label (text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні 

Запитання 3

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 4

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 5

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 6

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 7

До основних властивостей вікна належать:

варіанти відповідей

title()

minsize(x,y)

color

geometry()

Запитання 8

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 9

Конструктор для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 10

Виберіть усі арифметичні операції, які можна виконувати над змінними

варіанти відповідей

*

+

-

%

/

//

**

÷

Запитання 11

Щоб розмістити у вікні довільний елемент(поле, напис чи кнопку) можна використати дві команди:

варіанти відповідей

ok.plice()

ok.place(x=10, y= 100, width=100, height=20)

ok.pack()

ok.plese(x=10, y= 100, width=100, height=30)

ok.print()

Запитання 12

Конструктор для розташування полотна для зображення

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Entry()

Canvas()

Запитання 13

Якого значення набуде змінна a в результаті виконання фрагменту програми:

x=14

y=4

a=x//y

варіанти відповідей

3

2

10

0

Запитання 14

Якого значення набуде змінна a в результаті виконання фрагменту програми:

x=2

y=3

a=x**y

варіанти відповідей

6

8

5

10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест