Python. Об'єкти "Кнопка" і "Текстове поле"

Додано: 23 січня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 160 разів
6 запитань
Запитання 1

Є код програми:

bt1=Button(text='OK')

Оберіть правильні твердження

варіанти відповідей

bt1 - назва об'єкта

text - це метод

Button - це назва конструктора кнопок

'OK' - це значення властивості

Запитання 2

Оберіть призначення методу geometry в коді програми:

win.geometry('300x400')

bt1=Button(text='Почати!')

bt1.place(x=120,y=150,width=100,height=50)

варіанти відповідей

визначення розмірів вікна

розташування об'єкта згори вікна

розміщення об'єкта у вказаному місці вікна

властивість вікна

Запитання 3

Оберіть призначення методу place в коді програми:

win.geometry('300x400')

bt1=Button(text='Почати!')

bt1.place(x=120,y=150,width=100,height=50)

варіанти відповідей

визначення розмірів вікна

розташування об'єкта згори вікна

розміщення об'єкта у вказаному місці вікна

висота вікна

Запитання 4

Що означає height в коді програми:

bt1=Button(text='Почати!')

bt1.place(x=120,y=150,width=100,height=50)?

варіанти відповідей

визначення розмірів кнопки

ширина кнопки

розміщення кнопки у вказаному місці вікна

висота кнопки

Запитання 5

Конструктор для створення текстового поля

варіанти відповідей

Entry()

Button()

label()

Запитання 6

Метод для отримання даних з текстового поля

варіанти відповідей

plase

entry

get()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест