Python. Створення графічних примітивів та робота з текстовими величинами.

Додано: 25 травня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 19 разів
11 запитань
Запитання 1

Як підключити модуль для малювання?

варіанти відповідей

input turtle

import turtle

print turtle

Запитання 2

Виконавець команди в середовищі Python Turtle

варіанти відповідей

людина

крокодил

машина

черепашка

Запитання 3

Яку дію виконує команда forward(n)

варіанти відповідей

проповзти вперед кроків

намалювати коло радіуса n

установити ширину сліду в n пікселів

почати малювати

Запитання 4

Які команди повороту ви знаєте?

варіанти відповідей

right(х)

down()

up()

left(y)

goto(x,y)

backward(x)

Запитання 5

Яка команда вводить дані з клавіатури?

варіанти відповідей

print

input

randint

clear

Запитання 6

Яку команду використовують для виведення тексту?

варіанти відповідей

 print

input

randint

write

Запитання 7

Яка команда дозволяє черепашці повернути праворуч на 90 градусів

варіанти відповідей

forward(90)

left(90)

up(90)

right(90)

down(90)

Запитання 8

Для чого призначена команда width(n)?

варіанти відповідей

очистити область малювання

встановити ширину сліду Черепашки в n пікселів

встановити колір сліду черепашки

Запитання 9

Щоб черепешка почала малювати слід використати команду ...

варіанти відповідей

pendown()

penup()

shape(down)

backward()

Запитання 10

Щоб черепашка закінчила малювати слід використати команду...

варіанти відповідей

pendown()

rigth(up)

penup()

left(up)

Запитання 11

У мові Python нумерація символів розпочинається з....

варіанти відповідей

нуля

одиниці

кінця

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест