Python. Створення програм з текстовими полями, надписати, кнопками, перемикачами та прапорцями

Додано: 26 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 623 рази
11 запитань
Запитання 1

Об’єкт, що використовується при побудові графічного інтерфейсу користувача, основна мета - дозволити користувачеві ввести текстову інформацію, яка буде використовуватися програмою це…

варіанти відповідей

напис

перемикач

прапорець

кнопка

Запитання 2

Об’єкт, представлений у вигляді невеликих списків із можливістю вибору одного варіанту …

варіанти відповідей

перемикач

напис

прапорець

кнопка

Запитання 3

Об’єкт, що слугує для вибору декількох варіантів це…

варіанти відповідей

прапорець

напис

перемикач

кнопка

Запитання 4

Яка властивість описана «встановлює фоновий колір об’єкту»?

варіанти відповідей

bg

justify

font

fg

Запитання 5

Яка властивість описана «встановлює колір символів»?

варіанти відповідей

fg

justify

font

bg

Запитання 6

Яка властивість прапорців описана «текст перемикача»?

варіанти відповідей

text

variable

onvalue

offvalue

Запитання 7

Яка властивість прапорців описана «ім’я групи перемикачів»?

варіанти відповідей

variable

text

onvalue

offvalue

Запитання 8

Яка властивість прапорців описана «значення , коли прапорець увімкнений»?

варіанти відповідей

onvalue

text

variable

offvalue

Запитання 9

Яка властивість прапорців описана «значення , коли прапорець вимкнений»?

варіанти відповідей

offvalue

text

variable

onvalue

Запитання 10

Яка властивість описана «встановлює вирівнювання тексту. Значення LEFT вирівнює текст по лівому краю, CENTER - по центру, RIGHT - по правому краю»?

варіанти відповідей

justify

font

fg

bg

Запитання 11

Яка властивість описана «встановлює шрифт символів»?

варіанти відповідей

font

justify

fg

bg

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест