Виберіть із чисел 2; –3; 0; 1/7; –5,6; 9,1; 4/13; 28; –1/3; –23 недодатні числа.
Порівняйте числа:
1) –5,8 і 2,4; 2) –3,4 і –3,8.
Знайдіть значення х, якщо: –х = –16
Знайдіть значення х, якщо: –(–х) = 94.
Розв’яжіть рівняння: |x| = 32,8.
Розв’яжіть рівняння: |x| = –1,6
Обчисліть: |–4,4| + |3,6| – |–5,6|
Між якими послідовними цілими числами розміщене число - 2,421?
Серед чисел -0,4; 104; -10; -4 найменшим є число:
Вказати цілі розв'язки нерівності -3,8< х <4,1
Записати числа 0; -3,2; 2; -7 у порядку зростання
Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилась правильна рівність (розгляньте всі випадки):
–9,6*8 > –9,627
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома