Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій.

Додано: 25 квітня 2022
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 92 рази
10 запитань
Запитання 1

Ділянка землі прямокутної форми має площу 1110 м2. Чому дорівнюють сторони ділянки, якщо одна з них на 7 м більша, ніж друга?

Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо черех х позначено довжину меншої сторони прямокутника?



варіанти відповідей


 


 

варіанти відповідей

 х(х+7)=1110

 х(х-7)=1110

  х+(х+7)=1110

 х+(х-7)=1110

Запитання 2

Знайдіть довжину і ширину актової зали, яка має форму прямокутника, якщо її периметр дорівнює 118 м, а площа - 798 м2.

Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено одну зі сторін прямокутника?

варіанти відповідей

 

  

 

варіанти відповідей

х(118-х)=798

х(х-118)=798

 х(59-х)=798

  х(х-59)=798

Запитання 3

Розв'яжіть задачу.

Площа прямокутника дорівнює 154 см2, а одна його сторона на 3 см менша від другої. Знайти більшу сторону прямокутника.

варіанти відповідей


 


  

варіанти відповідей

 14 см

  11 см

 10 см

12 см

Запитання 4

Знайдіть сторони прямокутника площа якого дорівнює 48см2, а довжина більше ширини на 13 см.

варіанти відповідей



 

варіанти відповідей

 9 см; 5 см

  12 см; 4 см

  6 см; 8 см

  3см; 16см

Запитання 5

Катер, власна швидкість якого 17км/год, проплив 19 км за течією річки і 45 км проти течії, витративши на весь шлях 4 год. Знайдіть швидкість течії річки.

варіанти відповідей

2км/год

8,5км/год

6км/год

5км/год

Запитання 6

Яке з чисел є коренем квадратного тричлена х2-2х-24 ?

варіанти відповідей

4

6

- 5

- 6

Запитання 7

Розв'яжи рівняння біквадратне рівняння х4-26х2+25=0

варіанти відповідей

5; -5

1;-1.

5; -5; -1; 1.

коренів не має

Запитання 8

Відстань 120 км мотоцикліст подолав на 4 години швидше ніж велосипедист. Яка швидкість кожного з них, якщо швидкість мотоцикліста на 40 км/год більша ніж велосипедиста?

варіанти відповідей

40 км/год і 80 км/год

10 км/год і 50 км/год

20 км/год і 60 км/год

15 км/год і 55 км/год

Запитання 9

Розкладіть на множники квадратний тричлен: 2х2 + 6х −8

варіанти відповідей

2( х − 4 )( х + 1 )

( х − 1 )( х + 4 )

2 ( х − 1 )( х + 4 )

2 ( х − 6 )( х + 8 )

Запитання 10

Знайдіть дискримінант квадратного тричлена та вкажіть кількість його коренів: х2 + 3х − 4

варіанти відповідей

−6; немає коренів

25; два корені

5; два корені

0; один корінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест