При створенні реклами використовують закони..?
При створенні реклами стали застосовувати ..?
Для поширення реклами використовують масові засоби інформації:
При виборі засобів реклами рекламодавець враховує не тільки те, де буде розміщена реклама, а й …
Психологічний вплив реклами здійснюється по етапах:
Вказати чинники, які позитивно впливають на сприйняття реклами..?
Вказати чинники, які негативно впливають на сприйняття реклами ..?
Від чого залежить ступінь сприйняття реклами?
Повторний показ реклами сприяє:
Чи реалізується у рекламах метод впливу на свідомість людини - навіювання?
Інфографіка (англ. Information graphics; infographics) — це графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації.
Чи можна карту з маршрутами , наприклад, віток метро, розглядати як приклад інфографіки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома