Річна контрольна робота

Додано: 29 березня
Предмет: Українська мова, 11 клас
24 запитання
Запитання 1

1. Риторика – це ..

варіанти відповідей

 відповідь, заперечення, зауваження одного з учасників діалогу іншому

наука про правильну вимову та наголошення слів

наука і мистецтво переконувати співрозмовників

емоційне ствердження або заперечення якогось факту

Запитання 2

2. Мета будь-якого інформаційного виступу – це

варіанти відповідей

переконати слухача

нав’язувати свою думку іншим

дати відомості про той чи інший предмет

орієнтуватися в часі

Запитання 3

3. Словосполученням є всі поєднання слів у рядку:

варіанти відповідей

веселий сміх, комп'ютерна програма, перед екраном

музика весни, записати з голосу, утричі більше

 сонце і місяць, біжить швидко, срібна підкова

мріяти про щастя, байдики бити, тепла розмова

Запитання 4

4. Укажіть словосполучення, у якому правильно виділено головне слово:

варіанти відповідей

сміливий учень

цікава розповідь

 двоє з класу

працювати на уроці

Запитання 5

5. Укажіть правильно побудоване словосполучення

варіанти відповідей

 оцінка по літературі

 ходив по городам

 згідно розкладу

 відповідно до наказу

Запитання 6

6. Укажіть речення, яке має другорядні члени

варіанти відповідей

Михайлик кинувся бігти.

Зацвіли вишні та яблуні.

Козаки вміли воювати.

В небі красиво летіли лелеки.

Запитання 7

7. Додаток виражений інфінітивом у реченні

варіанти відповідей

Найвище вміння - почати спочатку життя, розуміння, дорогу, себе.

Ми не стрітись ніяк не могли.

Прилітає зозуленька над ним покувати.

Він мріяв здобути собі в горах орла.

Запитання 8

8. Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою мовою в рядку:

варіанти відповідей

 Іван сказав, що, як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як вони сприймають мої ідеї.

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї.

 Іван сказав, що, як і будь-якій людині, для нього важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають його ідеї.

  Іван сказав, що будь-якій людині важливо знати, що про неї думають інші, як сприймають її ідеї.

 Іван сказав, що, йому як і будь-якій людині, важливо знати, що про неї думають інші, як вони сприймають її ідеї.

Запитання 9

9. Прочитайте діалог

– Назаре, обов’язково забери сестру з дитсадка, – попросила мати.

– На жаль, не зможу: я пропустив багато репетицій, – відповів син.

Точно передає зміст діалогу речення

варіанти відповідей

Назар знову відмовився забирати сестру з дитсадка, хоч мати вчергове просила про це.

Назар поскаржився, мовляв, пропустив багато репетицій через те, що мама постійно доручала йому забирати сестру з дитсадка.

  Матері дуже не сподобалося те, що Назар відмовився забрати сестру з дитсадка.

Мати настійливо просила Назара забрати сестру з дитсадка, але він відмовився, бо пропустив багато репетицій.

Мама не вважає репетиції Назара важливою справою, тому просить його все-таки забрати сестру з дитсадка.

Запитання 10

10. Розділові знаки для передачі чужої мови правильно вжито в реченні:

варіанти відповідей

«Добрий вечір вам»: заспівав позаду тоненький дівочий голос.

«Ні, – сказав сам собі Василько – щуки я не піймаю, бо вона прудка».

«Життя мені всміхалося, – говорив Франко, – а діти були промінням».

«Коли я сита, то така я добра», ковтнувши жертву, просичала Кобра.

Мама сказала: як же ж мені сумно, хочу побачити рідненьку сестру.

Запитання 11

11. У складносурядному реченні Почалася у сонця безсонниця і подовшали раптом дні (В.Симоненко) ставиться:

варіанти відповідей

кома

тире

 двокрапка

крапка з комою

Запитання 12

12. Усі розділові знаки правильно вжиті в реченні:

варіанти відповідей

 Коли я був хлопчиком на Десні, мені хотілось, щоб дикі птиці сідали мені на голову і на плечі не тільки в снах.

Так буває лише ранньої весни, коли пробуджується степ, і розімліла від сонця земля сповнюється чарами материнства.

Здоровенний дуб розлігся розширився своїм кострубатим гіллям, так що аж темно під ним.

Згадується кому-небудь, що в давнину козак, ідучи в похід обіцяв дівчині привезти стільки шовків та стрічок, щоб, як розпустити, вистачило їх від шпиля собору до самої землі... 


 Я дивився й слухав цю осінню картину, що мала заворожуючий зоровий та звуковий ряд і поволі ступав схилом яру.

Запитання 13

13. Спрощення приголосних на письмі відбувається на місці пропуску в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

якіс..ний, хвас..ливий, чес..ний, захис..ник

шіс..десят, ус..ний, ціліс..ний, пристрас..ний

 наміс..ник, влас..ний, свис..нути, сер..цевий

балас..ний, буревіс..ник, ненавис..ний, проїз..ний

 тиж..невий, очис..ний, блис..нути, контрас..ний

Запитання 14

14. Правильно написано всі слова в рядку:

варіанти відповідей

 рідкісний, ненависний, захистний

форпостний, пісний, кількісний

шістсот, кістлявий, студенський

 улесливий, цілістний, шелеснути

тріснути, тиждневик, контрастний

Запитання 15

15. Обидва слова треба писати через дефіс у рядку:

варіанти відповідей

 фіолево/жовтий, гори/цвіт

багряно/червоний, західно/український

 небесно/блакитна, звіро/бій

глухо/німий, ломи/камінь

 духмяно/медвяний, рута/м’ята

Запитання 16

16. Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться разом:

варіанти відповідей

міні/сукня, віце/президент, екс/міністр, макро/еконóміка

пів/захисник, пів/місяць, пів/хвилини, пів/яблука

 Мін/осві́ти, проф/спі́лка, Свят/вéчір, пів/хвилини

пів/яблука, віце/президент, екс/міністр, макро/еконóміка

  віце/кóнсул, екс/чемпіо́н, екс/мінíстр, лікар/еколог

Запитання 17

17. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)

Я (1) побачив рівні ряди (2)триповерхових стелажів, (3) а на них щось акуратно (4) загорнене в мішковину (Петро Колесник).

варіанти відповідей

 1дієслово, 2 числівник, 3 прийменник, 4форма дієслова (дієприкметник)

1 дієслово, 2 прикметник, 3 сполучник, 4 форма дієслова (дієприкметник)

1дієслово, 2 прикметник, 3 частка, 4 форма дієслова (дієприслівник)

1дієслово, числівник, 3 вигук, 4 форма дієслова (дієприкметник)

Запитання 18

18. Прислівник виступає обставиною в реченні:

варіанти відповідей

Близько озера знаходиться будинок відпочинку.

 У лісочку було прохолодно. 

 Вона зробила це мимохідь. 

 У будинку неподалік світилося.

Наша подорож була вдалою.

Запитання 19

19. сі прислівники пишуться через дефіс у рядку:

варіанти відповідей

пліч/о/пліч, з давніх/давен, день/у/день, по/латині

  на/гора, коли/не/коли, без кінця/краю, де/небудь

 віч/на/віч, по/простому, сам/на/сам, хтозна/коли 

 ледве/ледве, по/праву, по/друге, як/не/як

більш/менш, раз/по/раз, будь/коли, десь/не/десь

Запитання 20

20. Неправильно узгоджено числівник з іменником у словосполученні:    

варіанти відповідей

 три художники

семеро футболістів

 обидва випускника

 одна друга метра

півтора кілограма

Запитання 21

21. Познач правильно вжиті словесні формули.

 

варіанти відповідей

Повернутись додому в шість годин вечора.

 Годинник показує п'ятнадцять хвилин на сьому.

 Повернутись додому о шостій годині вечора.

Годинник показує п'ятнадцять хвилин сьомого.

Запитання 22

22. Граматичну помилку допущено в рядку:

варіанти відповідей

 найбільш доцільніший спосіб, більш гарячіший чай

щонайвигідніші умови, найбільш ефективний метод

 найвірогідніше тлумачення, коротший над усе

 яскравіші кольори, менш виразне читання

Запитання 23

23. Без апострофа треба писати всі слова в рядку: 

варіанти відповідей

 кап..юшон, м..юзмкл, деб..ют

миш..як, ад..ютант, прем..єра

  ком..ніке, ін..єкція, кар..єр

Х..юстон, вар..яг, в..єтнамка

Запитання 24

24. Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка

варіанти відповідей

красиве панно, багатолюдний Делі, широка Міссурі, веселий месьє

маленьке какаду, змістовне лібрето, високе Кіліманджаро, струнка міс

сонячна Перу, золоте кольє, сіре кашне, дивакуватий маестро

ліричне інтермецо, козацький бароко, старе піаніно, цікаве кіно

смачне манго, новий фортепіано, далека Чилі, біле жабо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест