1. Риторика – це ..
2. Мета будь-якого інформаційного виступу – це
3. Словосполученням є всі поєднання слів у рядку:
4. Укажіть словосполучення, у якому правильно виділено головне слово:
5. Укажіть правильно побудоване словосполучення
6. Укажіть речення, яке має другорядні члени
7. Додаток виражений інфінітивом у реченні
8. Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою мовою в рядку:
9. Прочитайте діалог
– Назаре, обов’язково забери сестру з дитсадка, – попросила мати.
– На жаль, не зможу: я пропустив багато репетицій, – відповів син.
Точно передає зміст діалогу речення
10. Розділові знаки для передачі чужої мови правильно вжито в реченні:
11. У складносурядному реченні Почалася у сонця безсонниця і подовшали раптом дні (В.Симоненко) ставиться:
12. Усі розділові знаки правильно вжиті в реченні:
13. Спрощення приголосних на письмі відбувається на місці пропуску в усіх словах рядка:
14. Правильно написано всі слова в рядку:
15. Обидва слова треба писати через дефіс у рядку:
16. Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться разом:
17. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Я (1) побачив рівні ряди (2)триповерхових стелажів, (3) а на них щось акуратно (4) загорнене в мішковину (Петро Колесник).
18. Прислівник виступає обставиною в реченні:
19. сі прислівники пишуться через дефіс у рядку:
20. Неправильно узгоджено числівник з іменником у словосполученні:
21. Познач правильно вжиті словесні формули.
22. Граматичну помилку допущено в рядку:
23. Без апострофа треба писати всі слова в рядку:
24. Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома