1.Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
тореро,
2.Позначте рядок, у якому всі іменники належать до середнього роду:
3..Позначте рядок, у якому всі іменники належать до чоловічого роду:
4.Порушено норму узгодження прикметника з іменником у рядку
Серед запропонованих іменників невідмінюваними є
Правильно узгоджено слова в рядку
Редагування потребує словосполучення
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
Чоловічий рід мають обидва іменники рядка
Не змінюються за відмінками обидва слова рядка
Граматичну помилку допущено в реченні
До одного роду належать обидва іменники рядка
Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку (оберіть декілька варіантів)
Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку (оберіть декілька варіантів)
Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка
Помилку у творенні форми кличного відмінка допущено в слові
Неправильно утворено форму кличного відмінка в рядку
Яке прізвище неправильно вжито в кличному відмінку однини?
Яке прізвище неправильно вжито в кличному відмінку однини?
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків
_____________ , сходи до супермаркету й купи _____________ ківі.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків
Шановний ___________ , вітаю Вас із Днем учителя!
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків
У пресслужбі Валерія ______________ повідомили про _____________ ступінь довіри киян до нього як кандидата на посаду ___________ голови.
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму прізвища в рядку
Правильно утворено всі форми кличного відмінка іменників у рядку
Закінчення -О у кличкому відмінку матимуть іменники:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома