Урок №2. 10 клас.

Тест виконано: 110 разів
11 запитань
Запитання 1

Визначте біологічну систему, що побудована із клітин і завдяки системам регуляції та пристосувальним механізмам може відносно самостійно існувати в певному середовищі.

варіанти відповідей

клітина

популяція

організм

екосистема

Запитання 2

Визначте біосистему, яка характеризується сукупністю різних видів та середовища їхнього існування, що пов’язані обміном речовин, енергії та інформації.

варіанти відповідей

біосфера

популяція

організм

екосистема

Запитання 3

Визначте, на якому рівні організації живої матерії перебувають неклітинні форми життя.

варіанти відповідей

клітинний

молекулярний

організмовий

популяційно-видовий

Запитання 4

Визначте, на якому рівні життя структурними компонентами є групи споріднених особин, що об'єднані певним генофондом і специфічною взаємодією з навколишнім середовищем.

варіанти відповідей

клітинний

екосистемний

організмовий

популяційно-видовий

Запитання 5

Визначте, який організм знаходиться на різних рівнях організації.

варіанти відповідей

конюшина лучна

інфузорія туфелька

білий гриб

п’явка медична

Запитання 6

Визначте, на якому рівні організації живого перебуває зображений об’єкт.

варіанти відповідей

клітинному

екосистемному

організменному

популяційно-видовому

Запитання 7

Визначте, характеристику якої фундаментальної властивості живого наведено в описі: «Обмін речовин та перетворення енергії забезпечують підтримання гомеостазу – здатності біологічних систем зберігати відносну сталість свого складу та властивостей за змін умов навколишнього середовища».

варіанти відповідей

саморегуляція

самооновлення

самовідтворення

обмін речовин

Запитання 8

Всі екосистеми планети Земля - цей рівень організації називається:

варіанти відповідей

Клітинний



Біосферний

Екосистемний

Організмовий

Запитання 9

На малюнку зображено чотири біологічні об'єкти. Які з нах перебувають на одному рівні організаціїї живої природи?

варіанти відповідей

перший і третій

перший і другий

другий і третій

другий і четвертий

Запитання 10

На рисунку зображено три біологічні об'єкти позначені цифрами. Укажіть правильну послідовність об'єктів за підвищенням рівня організації живого

варіанти відповідей

1,2,3

3,1,2

2,3,1

2,1,3

Запитання 11

На якому рівні організації живого перебуває біологічний об'єкт зображений на рисунку?

варіанти відповідей

Клітинний

Молекулярний

екосистемний

організмовий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест