Рівні організації. Властивості живого. Стратегія сталого розвитку.

Додано: 20 вересня 2022
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 202 рази
10 запитань
Запитання 1

Назвіть рівень організації життя, де знаходиться основна структурна і функціональна одиниця живого

варіанти відповідей

молекулярний

органний

організмовий

клітинний

Запитання 2

 Який рівень організації живого зображений на малюнку?

варіанти відповідей

організмовий

популяційно-видовий

екосистемний

клітинний

Запитання 3

Найнижчий рівень біологічної організації:

варіанти відповідей

біогеоценотичний

популяційно-видовий

біосферний 

організмовий

клітинний

Запитання 4

Назвіть рівень організації життя, зображений на малюнку

варіанти відповідей

молекулярний

органний

організмовий 

клітинний

Запитання 5

Назвіть рівень організації життя найвищого порядку, склад, структура і властивості якої визначаються функціонуванням живих організмів.

варіанти відповідей

молекулярний

органний

організмовий 

клітинний

біосферний

Запитання 6

Дихання, живлення, травлення відбуваються на ....рівні:

варіанти відповідей

популяційно-видовому

організмовому

біосферному 

тканинному

Запитання 7

До якої складової сталого розвитку належить якісна освіта?

варіанти відповідей

соціальної

природної

економічної 

Запитання 8

Фундаментальні властивості життя (3 відповіді):

варіанти відповідей

саморегуляція

самовідтворення

самоподвоення

самооновлення

самоізоляція

Запитання 9

Сталий розвиток це збалансований розвиток яких компонентів?

варіанти відповідей

економічного

соціального

екологічного

етичного

всі відповіді вірні

Запитання 10

Основна ідея концепції сталого розвитку. Розвиток повинен...

варіанти відповідей

задовольняти потреби нинішнього покоління

задовольняти потреби нинішнього покоління без шкоди для майбутніх поколінь

повинен задовольняти потреби майбутніх поколінь

повинен задовольняти потреби нинішнього покоління з можливістю шкоди для оточуючого середовища

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест