Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. Ознаки рівності триктуників

Додано: 18 січня
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 5 разів
11 запитань
Запитання 1

Дано ΔKLM, у якого KM=4 см, МL=7 см, KL=10 см. Знайдіть його периметр.

варіанти відповідей

20 см

21 см

22 см

10 см

Запитання 2

ΔРТK - різносторонній, ΔАВС=ΔРТK. Тоді справедлива рівність ∠В =...

варіанти відповідей

∠Р

∠Т

∠К

жодному з кутів ΔРТK

Запитання 3

Дано ΔАВС і ΔА1В1С1, де АВ=А1В1, ∠А=∠А1, ∠В=∠В1. Тоді...

варіанти відповідей

ΔАВС = ΔА1В1С1 (за першою ознакою)

ΔАВС = ΔА1В1С1 (за другою ознакою)

ΔАВС = ΔА1В1С1 (за третьою ознакою)

не можна встановити рівність трикутників АВС і А1В1С1

Запитання 4

Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 17 см, а його основа - 5 см. Знайдіть бічну сторону трикутника.

варіанти відповідей

12 см

10 см

8 см

6 см

Запитання 5

На малюнку LO=ON, KO=OM, ∠KOL≠∠LOM. Укажіть правильну рівність.

варіанти відповідей

ΔKOL=ΔLOM

ΔKOL=ΔOMN

ΔKOL=ΔMON

ΔKOL=ΔNOM

Запитання 6

AM, BN i CL - медіани трикутника АВС. Яка з них є ще й бісектрисою і висотою, якщо ∠А=∠В, а ∠В≠∠С?

варіанти відповідей

AM

BN

CL

жодна

Запитання 7

Відомо, що ΔKLM=ΔMLK. Знайдіть периметр трикутника KLM, якщо KL=6 см, KM=5 см.

варіанти відповідей

17 см

16 см

18 см

знайти неможливо

Запитання 8

ВК - висота трикутника АВС, АВ=ВС. Укажіть неправильне твердження.

варіанти відповідей

∠АВС=∠ВKА

ΔBAK=ΔBCK

∠BAC=∠BCA

∠ABK=∠CBK

Запитання 9

Дано ΔАВС=ΔВСА, АВ= 5 см. Знайти: ВС, СА.

варіанти відповідей

ВС = 6 см, СА = 7 см

ВС = 4 см, СА = 4 см

ВС = 4 см, СА = 3см

ВС = 5 см, СА = 5 см

Запитання 10

АВ - основа рівнобедреного трикутника АВС, СK - його бісектриса. Знайдіть довжину цієї бісектриси, якщо периметр трикутника АВС дорівнює 36 см, а периметр трикутника АСK дорівнює 30 см

варіанти відповідей

6 см

8 см

10 см

12 см

Запитання 11

У трикутнику АВС, АВ=АС. Точка М така, що ВМ=МС. Укажіть неправильне твердження.

варіанти відповідей

∠ВАМ = ∠САМ

∠ВМА=∠СМА

∠МВА > ∠МСА

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест