Вкажіть у відповідній послідовності, яке з означень, що подаються нижче, розкриває суть І, II, III законів Ньютона.
1. Існують такі системи відліку, відносно яких тіло, що рухається поступально, зберігає свою швидкість сталою, якщо на нього не діють інші тіла або дії інших тіл компенсуються. 2. Тіла діють одне на одне з силами, що напрямлені вздовж однієї прямої, рівними за модулем і протилежними за напрямом. 3. Сила, що діє на тіло, дорівнює добутку маси тіла на прискорення, яке ця сила йому надає.
Які з наведених формул мають відношення до явища вільного падіння?
Швидкість тіла можна розрахувати за формулою. Яким є прискорення тіла?
Яке, з тіл, що мають різну масу, швидше змінюватиме швидкість руху, якщо на них діє однакова сила?
Тіло рухається по колу зі сталою за модулем швидкістю в напрямі проти стрілки годинника. Які напрями мають вектори швидкості й доцентрового прискорення в точці М?
Чому дорівнює вага хлопчика масою 60кг?
Тіло падає з великої висоти в умовах атмосфери Землі. Чи змінюється швидкість його падіння? Як?
Яка сила буде прикладена до каната, якщо з двох спортсменів, що розтягують його, один може розвинути силу 700Н, а другий - лише 500Н?
Дерев'яний брусок, що має масу 2кг, тягнуть рівномірно по горизонтальній дерев'яній дошці за допомогою пружини, жорсткість якої становить 100Н/м. Коефіцієнт тертя дорівнює 0,3. Знайти видовження пружини.
Як зміняться покази пружинних терезів, на яких стоїть людина у ліфті, в кінцеві моменти руху ліфта вгору і вниз?
Яке з чотирьох тіл, графіки залежності модулів швидкості яких від часу подано на малюнку, пройшло найбільший шлях за інтервал часу від 0 до 3 с?
Автомобіль, вага якого дорівнює 10кН, зупиняється під час гальмування за 5с, пройшовши рівноприскорено шлях 25м. Знайти початкову швидкість і силу гальмування.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома