1. Прочитайте уважно текст, а потім давайте відповіді на запитання. Визначте жанр тексту.
Їжачок
Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.
У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.
— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.
— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.
— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.
— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
— Еге ж, — знітився Петько.
— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.
Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.
(Г. Труфанов, 135 слів)
Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?
Кого несли діти в беретику?
Де діти хотіли поселити тваринку?
Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?
Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно, __________________гримить допізна.
Що колисатиме їжачка під час зимового сну?
Знайди речення, яке НЕ зустрічалося у тексті.
Обери слова, які розповідають про дії хлопчиків. (2)
Встав у речення пропущене слово.
Хлопці почухали ________ та з деяким жалем відпустили їжачка.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома