Робота з літературним твором.

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 216 разів
8 запитань
Запитання 1

ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ

Прочитай текст протягом 3 хвилин, порахуй слова і запиши кількість прочитаних слів.

Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.

       Якось Катя сказала мені:

– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.

– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.

– Почаклуєш? – запитав я.

– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:

– Мишко, ти хочеш до дошки?

– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.

– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.

І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

– Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.

Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

– Віддавай брелок, ти обіцяв.

А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

– Одинадцять балів з природознавства хочеш?

– Це теж можливо? – засумнівався я.

– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.

І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.

За Ольгою Бусенко (350 слів)


варіанти відповідей

Текст прочитаний повністю.

Прочитано 2/3 тексту.

 Прочитано не менше половини.

Прочитано менше половини.

Запитання 2

Яким був учень Сашко Півник?

варіанти відповідей

лінивим, байдужим

наполегливим, упевненим

здібним, але лінивим 

Запитання 3

З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?

варіанти відповідей

з української мови

з природознавства

з математики

Запитання 4

Визнач головну думку твору.

варіанти відповідей

Знання – найбільша цінність.

 Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

Учитися ніколи не пізно.

Запитання 5

Обери правильну послідовність речень в тексті.

1. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене.

2. Я вивчив параграф із природознавства.

3. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати.

4. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.

5. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

варіанти відповідей

1→2→3→4→5.


3→4→1→2→5

4→1→2→3→5

Запитання 6

Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником?

варіанти відповідей

Наполеглива праця

Чаклунство Марійки


Природні здібності до наук

Якісна підготовка до занять

Запитання 7

Які прислів'я найбільш точно передають головну думку оповідання?

варіанти відповідей

Без розуму ні сокирою рубати, ні личака в'язати.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Вік живи — вік учись.

Хто дбає, той і має.

Запитання 8

Визнач жанр твору "ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ" О. Бусенко

варіанти відповідей


народна казка

оповідання

авторська казка

байка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест