Робота з літературним твором

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 236 разів
12 запитань
Запитання 1

Прочитай і визнач жанр твору "ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ" О. Бусенко


Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я до цього ставлюся скептично. Але помічав, що коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають. Якось Катя сказала мені:

- Півнику (прізвище у мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

- Я реаліст, - відповів їй, - тому про таке й не мрію.

- А якщо я тобі допоможу? - не вгавала Мишка.

- Почаклуєш? - запитав я.

- Авжеж, тільки ти повинен виконати усі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з'явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.

 А в п'ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:

- Мишко, ти хочеш до дошки?

- Ні, це не я, а Півник хоче.

- Ну що, Півнику, йди відповідай, - сказала вчителька. І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

- Півникуя приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів. Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

-  Віддавай брелок, ти обіцяв.

А я не сперечався.

Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

- Одинадцять балів з історії хочеш?

- Це теж можливо? - засумнівався я.

- Авжеж! - відповіла Мишка впевнено.

І все повторилося. Я вивчив параграф з історії. Мишка перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою.

Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступній чверті я став відмінником.

У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.

варіанти відповідей

 Народна казка 

Авторська казка

Оповідання

 Байка

Запитання 2

З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу одинадцятку?


варіанти відповідей

З математики

 З української мови

З літературного читання

З природознавства

Запитання 3

Хто є головним героєм твору?

варіанти відповідей

Катя Мишка

Сашко Півник

 Леся Степанівна

Запитання 4

Визнач головну думку твору.

варіанти відповідей

Знання за плечима не носити. 

Стався до інших так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе.

Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

Запитання 5

Установи відповідність між висловлюваннями та персонажами твору, кому належать ці фрази?

1. “ У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу.”

2. “ Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.”

3. “ Півнику, хочеш одержати одинадцять балів з української мови?”

варіанти відповідей

1. Леся Степанівна

2.  Катя Мишка

3. Сашко Півник  

1. Сашко Півник 

2. Леся Степанівна

3. Катя Мишка

1.  Катя Мишка

2. Сашко Півник

3. Леся Степанівна

Запитання 6

Чому у Сашка з'явились у щоденнику одинадцятки?

варіанти відповідей

Бо Катя Мишка дуже хотіла, щоб її похвалила вчителька за допомогу.  

Тому що Катя уміла чаклувати.

Просто дівчинка вирішила допомогти Сашкові.

Запитання 7

Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності.

1. Сашко погодився виконувати всі умови Мишки.

2. На уроці української мови.

3. Сашко Півник — відмінник.

4. Сашко не вірить у чудеса.

5. Одинадцятка за одинадцяткою.

варіанти відповідей

1, 4, 3, 5, 2. 

 4, 2, 1, 5, 3.

 4, 1, 2, 5, 3.

 5, 4, 2, 1, 4.

Запитання 8

Розповідь ведеться від імені ....

варіанти відповідей

вчителя  

Каті Мишки

Сашка Півника

Запитання 9

Що Катя попросила у хлопчика за перші 11 балів?

варіанти відповідей

Брелок для ключів  

Рожевий фломастер

Гумку

Запитання 10

До якого розділу підручника можна віднести цей твір?

варіанти відповідей

Як не любить той край...

Видатні українські письменники.

Світ дитинства в літературі.

Сторінками історії України.

Запитання 11

Які почуття переповнювали Сашка під час уроку з української мови?

(Обери усі правильні варіанти)

варіанти відповідей

Хвилювання  

Невпевненість

Сміливістть

Впевненість у своїх силах

Заздрість

Запитання 12

Як звали вчительку в оповіданні?

варіанти відповідей

Леся Степанівна  

Тетяна Василівна

Олена Степанівна

Леся Петрівна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест